Begin Rome wandeling - Reisverslag uit Bree, België van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Begin Rome wandeling - Reisverslag uit Bree, België van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Begin Rome wandeling

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

16 Maart 2010 | België, Bree

Hallo Allemaal,

Zondagmorgen rond tien uur werden we door talrijke familieleden, vrienden en andere belangstellenden uitgezwaaid. Dat hebben we als zeer warm ervaren, dit ondanks de toch minder warme buitentemperatuur. Op een enkel regenbuitje na op zondag, hebben we het tot nu toe droog gehouden.
Op een van de bijgevoegde foto's zien jullie hoe Annabel lekker met ons mee huppelde. Heerlijk.
Wij vonden het leuk om ook nu een foto langs het kanaal te maken zodat jullie de verschillen kunnen bekijken.
Nu hebben we er onze derde wandeldag al opzitten en zijn via Vessem, Valkenswaard in Bree aangekomen.
Het gaat verder allemaal op rolletjes,ha ha.

Graag tot een volgende keer.
Groetjes van de wandelstiertjes
Jan & Anneke.

• 16 Maart 2010 - 21:07

Marieke:

Hoi Jan en Anneke
    Goh ik heb echt een nieuwe bril nodig.Ik dacht zondag toch echt gezien te hebben dat jullie wandelschoenen aantrokken.Maar nu blijkt dat het dat het rolschaatsen zijn. Fijn te lezen dat het goed gaat en dat jullie het redelijk droog hebben gehad
    groetjes xxx marieke

• 16 Maart 2010 - 23:07

Patje:

Fijn te horen dat het zo goed gaat met jullie. Ik heb net met Tamara gesproken tijdens het trainen in udenhout. Zij, Rob en haar/zijn (schoon)ouders vonden het erg leuk. Ze waren blij dat ze ja hadden gezegd op de vraag die Robke via Tamara had gesteld. "Mogen Jan en Anneke bij jullie komen eten". Zo zie je maar dat de ontmoetingen ontstaan spontaan of onder dwang van vrienden en bekenden.
    Veel plezier Annabel, Ilse en Patje

• 16 Maart 2010 - 23:14

Patje:

Ik was net op zoek naar de fot's maar de nieuwe kan ik niet vinden. Waar kan ik ze vinden? Mocht iemand anders het weten dan hoor ik het graag.
    Patje

• 17 Maart 2010 - 08:45

Jean, Annabel & Ilse:

Wat leuk om iets van jullie te horen en te zien. We hoorde gisteren de verhalen vanuit Vessem. Ze hebben het als erg gezellig ervaren. Alles was goed vanochten met pukkie.
    EEN HELE DIKKE KUS van ANNABEL

• 17 Maart 2010 - 09:21

Adrienne Van Der Ham:

wat fijn dat het weer lekker met jullie is.
    nou hier is het ook lekker toeven.
    gisteren allemaal potten en planten voor nieuwe kamer gekocht.
    echt gezellig hoor.
    kusjes

• 17 Maart 2010 - 13:24

Oma Kemmeren:

hoi Anneke en Jan
    hier heerlijk weer en hoop dat dat bij jullie ook is.
    vandaag ben ik met ons Adriënne naar Tilburg geweest voor cadeautje voor haar verjaardag nog. Wat we zoeken hadden ze niet op voorraad dus volgende week gaan we weer terug.
    Nu zitten we aan de koffie en gaan direct naar het kerkhof. Hebben potjes met hyacinten gekocht voor opa en ons Lia.
    Esther en ik hebben gisteren alle violen gepland. Hard gewerkt maar nu wel mooi. Tuintje is nu in orde.
    Anneke en Jan volgende week zit ik weer wat te schrijven aan jullie.

Kusjes
    Oma

• 17 Maart 2010 - 18:51

Coravander Klooster:

Hoi Jan en Anneke,
    Hier een groet van mij.Leuk om te zien dat jullie er veel zin in hebben Anneke en Jan al huppelend de straat uit.Wilde de kleindochter ook mee?Hier is alles goed.
    De groetjes van Cora.

• 17 Maart 2010 - 19:32

Wil & Jo:

Hoi Stappers. De kop is er af. Nu het andere stuk nog. Je gaat het mooie weer tegemoet. We duimen voor jullie. Petje af. KNAP HOOR.
    Groetjes Wil & Jo

• 17 Maart 2010 - 22:50

Floor:

Dat klinkt allemaal erg goed!Jullie hebben Annabel toch niet stiekem in de rugzak meegenomen,he?Geniet van het mooie weer deze dagen,gelukkig is het niet meer zo koud.Geert gaat zaterdag ook oefenen met wandelen bij de jaarlijkse Stille omgang in Amsterdam,ook dit jaar weer een hele organisatie.Heel veel succes.We denken aan jullie!Xxx

• 18 Maart 2010 - 17:33

Rob & Brechtje:

Ha die Anneke en Jan! Fijn dat het eten in vessem goed bevallen is. Leuk! Hopelijk hebben jullie vandaag ook zo'n heerlijke dag gehad, super dat het tot nu toe allemaal goed verloopt!

Heel veel liefs,
    Rob en Brechtje