Rome3 - Reisverslag uit Rome, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Rome3 - Reisverslag uit Rome, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Rome3

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

02 Juni 2010 | Italië, Rome

Hallo allemaal,

De derde dag alweer die we in Rome doorbrengen. Een dag met fantastisch weer.We zijn vanmorgen het Vaticaanse meseum gaan bekijken. Het is een weergave van het Rijke Roomse leven. Zo'n pracht en praal dat er tentoongesteld staat. Als klapstuk op de vuurpijl natuurlijk de sixtijnse kapel van Michel Angelo. In een woord: geweldig. Nadien hebben wij de koepel van de Sint Pieter beklommen en hebben wij Rome en uiteraard ook het Sint Pietersplein van bovenaf kunnen zien. Het zijn heel veel indrukken in een korte tijd die we te verwerken krijgen. Daar hebben we het tenslotte allemaal voor gedaan. We zullen een poging doen om jullie ook enige indrukken over te brengen via de foto's.
Vanavond hebben wij onze wandelvriend Hans en zijn kinderen, die hem hier op zijn komen halen, uitgezwaaid.

Ontvang heel veel groetjes en een extra knuffel voor Annabel en Pukkie.

De wandelstiertjes,
Jan & Anneke.

• 02 Juni 2010 - 19:55

Ton En Cor:

Hallo sportman en vrouw,Allereerst gefeliciteerd met jullie prestatie we hadden het niet beter kunnen doen en wensen jullie nog fijne dagen in Rome en tot over een paar weken zullen we maar zeggen.
    Ik zie je 25 juni wel bij Lies he Anneke dan horen we jullie avonturenwel.
    gr. Ton en Cor.

• 02 Juni 2010 - 19:58

Natascha En Mannen:

Wat zijn jullie lekker aan het genieten. Rome lijkt me heeeel erg mooi.

Liefs

Natascha

• 02 Juni 2010 - 20:13

Kees En Dymphie:

Hallo Anneke en Jan, gefeliciteerd met jullie geweldige prestatie. Heel mooi om zo Rome binnen te komen. Fantastisch. Geniet nog van Rome en tot gauw.
    Groetjes Kees en Dymphie

• 02 Juni 2010 - 22:03

Rob En Bernite:

SUPER, wat een prestatie.
    Nog voor de datum jullie doel gehaald. Geniet van deze prachtige stad Rome en laat de zon maar eens extra op jullie koppie schijnen.

• 03 Juni 2010 - 10:41

Annabel:

Het eerste wat Annabel vanmorgen zei toen ze haar ogen open deed, "Gaan we vandaag opa en oma ophalen?".
    Eerst hebben we de verjaardag van Tante Brechtje en dan nog een nachtje slapen en dan is het zo ver. Ze verteld tegen iedereen dat haar opa en oma in Rome zijn en dat wij ze ophalen op het vliegveld.

Geniet nog maar volop van jullie laatste dag in het mooie Rome en tot morgen. (Best raar om dat na die maanden weer te kunnen zeggen.)

Groetjes, Annabel, Puk, Patrick en Ilse

• 04 Juni 2010 - 08:13

Kell Am See Groep:

Beste Jan en Anneke
    Vandaag is de dag dat jullie weer in het zonnige Tilburg aan zullen komen. Het zal voor velen een genoegdoening zijn om jullie gebruinde gezichten weer te kunnen zien. Wij wensen jullie een goede thuisreis en feliciteren jullie met deze prestatie.