Rome2 - Reisverslag uit Rome, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Rome2 - Reisverslag uit Rome, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Rome2

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

01 Juni 2010 | Italië, Rome

Hallo allemaal,

Rome.....wat een stad is dat.
We zijn vandaag natuurlijk aan het afkicken wat het wandelen betreft en zodoende zijn we vandaag eerst met de metro naar het oude centrum gegaan en zijn vandaar uit wandelend terug gegaan. Omdat we er toen nog geen genoeg van hadden zijn we alsnog met de side-seeing-bus een rondje gaan maken. Met dit stralende weer is dat fantastisch.
Terugkomend op gisteren, we hadden een tijd afgesproken met onze medewandelaar om te gaam eten dus van foto's is er gisteren niets terecht gekomen. Dat gaan we nu doen.

Ontvang heel veel groetjes en een extra knuffel voor Annabel en Pukkie.

De wandelstiertjes,
Jan & Anneke.

• 01 Juni 2010 - 16:11

Adrienne:

hoi Aantje en Janus

Proficiat hoor wat goed hé. maar ff tussen 2 haakjes (welke Petrus zit er naast jou,Anneke, die met die lange baard) haha
    Geniet maar lekker van die paar dagen en dan ben ik hardstikke blij ( ons moeder ook) dat jullie dan weer terug zijn
    dikke kus
    Adriënne

• 01 Juni 2010 - 16:38

Marieke:

Hoi Jan en Anneke
    Geweldig , super goed jullie zijn er .Geniet van de dagen in Rome en ik hoop jullie gauw te zien

• 01 Juni 2010 - 16:57

Annie En Wim:

Nou proficiat hoor, wat een mega prestatie. geniet lekker van Rome en rustig aan he.goede vlucht terug en snel tot horens. Dikke knuffel.

• 01 Juni 2010 - 20:51

Geert En Floor:

Jan en Anneke, helemaal geweldig dat jullie het volbracht hebben! Grandioos gewoon! Geniet er nog even van en tot snel in Nederland!

• 02 Juni 2010 - 09:31

Annemie:

hai kanjers,

gefeliciflapstaart met deze geweldige prestatie.

geniet nog lekker van de een paar dagen rome.

liefs
    annemie