Tilburg2 - Reisverslag uit Rome, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Tilburg2 - Reisverslag uit Rome, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Tilburg2

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

20 Juni 2010 | Italië, Rome

Hallo Allemaal,

Ondanks dat wij niet meer aan de wandel zijn willen wij toch nog een keer iets van ons laten horen.
In onze verslagen hebben wij steeds bij het afscheidswoordje een extra knuffel gegeven aan Annabel en Pukkie. Annabel is natuurlijk algemeen bekend als ons kleinkind, maar wie of wat is Pukkie? Dat was het ongeboren kindje van Ilse en Patrick. Sinds vandaag is het onze tweede kleindochter Fien. Rond half vier vanmiddag heeft Ilse haar in het ziekenhuis ter wereld gebracht en woog daarbij ongeveer zeven pond.
Moeder en kind maken het naar omstandigheden goed, maar mogen toch nog een nachtje in het ziekenhuis van de gebeurtenis bekomen.

Ontvang allemaal de hartelijke groeten ,
De wandelstiertjes,
Jan & Anneke.

• 20 Juni 2010 - 19:51

Paola Musters:

Jan en Anneke heel hartelijk gefeliciteerd met de rijkdom van een 2e kleindochter, het is jullie van harte gegund geniet van deze dames.
    Liefs Paola

• 20 Juni 2010 - 20:48

Corina Vonk:

Gefelciteerd met jullie 2e kleindochter!!

Geniet ervan,

Liefs Corina

• 20 Juni 2010 - 21:20

Cees En Tilly:

Hallookus, Jan en Anneke

Hartelijk gefeliciteerd met jullie nieuwe kleindochter, geniet ervan.Ook onze felicitaties natuurlijk aan Ilse, Patrick en Annabel
    groetjes T C enH J

• 21 Juni 2010 - 09:37

Riet Frans Bastings:

JAN ANNEKE VAN HARTE GEFELICITEERD MET FIEN WAT FIJN DAT ALLES GOED IS. WEER EEN KLEINDOCHTER OM LEKKER VAN TE GENIETEN OOK DE FELICITATIES NATUURLIJK VOOR ILSE PATRICK EN ANNABEL GROETJES x X

• 21 Juni 2010 - 17:26

Joke En Louis:

hoe is't mee fienjes, alles goed van harte met jullie 2e kleinkind hoppelijk gaat alles goed met moeder we hopen van wel,komen gauw 'n ker kijken.

• 21 Juni 2010 - 20:22

Anton En Mayk.:

Hallo Oma en Opa.

Hartelijk Gefeliciteerd met jullie kleindochter

Fien .

• 23 Juni 2010 - 06:45

Jeanne En Cees:

Hoi Jan en Anneke,
    hartelijk gefeliciteerd met jullie kleindochter Fien, ook felicitaties voor Patrick en Ilse en Annabel. Geniet maar weer lekker van deze kleine meid!!! Groetjes Cees en Jeanne, Diessen

• 25 Juni 2010 - 15:24

Kell Am See Groep:

Beste Jan en Anneke,
    Patrick, Ilse en Annabel

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine ukke-(pukkie) Fien.
    Geniet met volle teugen van jullie kleinkinderen.

• 27 Juni 2010 - 05:45

Rini En Jan:

Jan en Anneke,
    Wij feliciteren jullie van harte met de geboorte van jullie kleindochter Fien.
    Jan

• 28 Juni 2010 - 11:37

Ben En Marian Van Ou:

Anneke en Jan proficiat met de nieuwe telg in de Familie.
    Ben en Marian van Oudheusden