Massa - Reisverslag uit Massa, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Massa - Reisverslag uit Massa, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Massa

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

14 Mei 2010 | Italië, Massa

Hallo allemaal,

Jarige job gaat nooit verloren.............
Dat is wat als je zo wakker gemaakt wordt.
Lieve mensen hartelijk dank voor alle felicitaties die ik langs deze weg heb mogen ontvangen.
Vanmorgen werd ik heerlijk wakker gemaakt door Jan met een aubade en een klein cadeautje in de vorm van een mooie speld voor op de rugzak. Ook Annabel heeft in de vakantieweek haar best gedaan om voor mij een tekening en klein presentje in elkaar te knutselen welke ik ook vanmorgen gekregen heb.

We zijn vanmorgen onderweg net voor de eerste regenbui een barretje(broodjeszaak) binnengegaan om te ontbijten. In de loop van de dag zijn we vaker een bar binnengevlucht voor de volgende regenbui, maar nu schijnt het zonnetje weer vriendelijk. Vanavond nog een lekker dinertje en na afloop zullen we zeker nog proosten op jullie allen.
Terugkomend op de laatste keer dat we op internet waren.Dit moest zo vlug gebeuren dat we "vergeten" zijn om ons nichtje Mirande en haar man Romek en eerste dochtertje Zoe te feliciteren met de geboorte van hun tweede dochtertje NOVA. Dus alsnog bij deze: VAN HARTE GEFELICITEERD.
De afgelopen dagen zijn we vanuit het kasteel in Pontremoli schuin de Apenijnen overgestoken. Daarbij hebben we gisteren in het zonnetje boven op een berg kunnen genieten van het uitzicht op de Middellandse zee. Toen nog 20 km ver weg. Vandaag zijn we in de buurt van de kust naar het zuiden gegaan waarbij wij op afstand de marmergroeve van Carrera gepasseerd zijn. Ook schijnt daar vandaag de wielerronde van Italie, de Giro, te finishen. Wij zijn vandaag gefinished in Massa. Daar gaan we vanavond afscheid nemen van Bernd, de Duitse pelgrimganger, want die wandelt in etappes naar Rome en vertrekt morgen weer naar Duitsland.
De andere twee zijn reeds eerder sneller van ons vandaan gewandeld. Wij hebben vandaag langs de A1 gezien dat Rome nog 380 kilometer bij ons vandaan ligt. Dus daar gaan we morgen weer mee verder.

Ontvang allemaal weer de hartelijke groeten en een extra knuffel voor Annabel en Pukkie.

De wandelstiertjes: Jan & Anneke.

• 14 Mei 2010 - 17:47

Bart En Toos:

Lieve Anneke, van harte proficiat met je verjaardag. We zullen wel met onze eieren na pasen komen, maar we menen het met heel ons hart! Zet 'm op voor die laatste, naar ons idee, nog lange tippel. Nog heel veel wandelplezier en veel liefs, ook voor Jan natuurlijk, van jullie, iets minder sportieve, vriendjes.

• 14 Mei 2010 - 17:57

Corrie+ Jan V Mierlo:

anneke alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. het doel begint zo langzaam te naderen denk ik. wij wensen jullie nog alle sterkte toe om dit doel te behalen. gr corrie en jan

• 14 Mei 2010 - 19:43

Gemma En Marleen:

gelukkig, de computer doethet weer. Anneke, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.Als je dit nog leest een hele fijne avond, en sowieso morgen weer een mooie dag,
    liefs, Gemma en marleen

• 14 Mei 2010 - 20:06

Kell Am See Groep:

Anneke allereerst van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. We hopen, dat het zonnetje vandaag voor je geschenen heeft. Maar wat het weer ook mag zijn, gelukkig hebben jullie altijd je eigen zonnetje naast je lopen. Twee zonnetjes die vaak lopen te stralen en waarvan veel warmte vanaf komt.

Natascha ziet aan de plaatsnaam, dat jullie in een voor haar bekend terrein terecht komen. Toscane heeft haar hart veroverd. Mooie dorpjes, heerlijk sfeertje en leuke mensen (en uiteraard lekkere wijnen). Geniet van dit geweldige stukje Italië.

Juliie gaan als een speer. We nemen nog steeds onze petjes af. Die 380 km daar moeten jullie maar niet aan denken. Dat is voor jullie een fluitje van een cent. Jullie zijn echt kanjers.

groetjes uit het "zonnige" Tilburg

• 15 Mei 2010 - 07:18

Paola Musters:

Anneke (en Jan), ook ik wil je nog van harte feliciteren met deze onvergetelijke verjaardag. Jullie zijn echt al heel ver gevorderd, vind het "nogmaals" een geweldige prestatie.
    Groetjes
    Paola+Marc

• 15 Mei 2010 - 09:33

Jean En Ans:

Anneke Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk dat je ook zo ver nog verrast wordt met leuke cadeautjes voor je verjaardag. Nu op pad voor de laatste loodjes, Lijkt me wel heel mooi om langs de kust af te zakken naar Rome.

Geniet van alle indrukken en graag tot ziens

Ans en Jean

• 15 Mei 2010 - 11:23

Marieke:

Lieve Anneke
    Sorry sorry ben helemaal vergeten om een smsje te sturen op je verjaardag. ik wil je daarom alsnog Feliciteren.
    Kus Marieke

• 15 Mei 2010 - 17:30

Helga En Erwin:

Anneke,
    alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Vandaag een deel van de etappe van de Giro, met finish in Toscane, gezien en dan lijkt het weer in ons "kikkerlandje" nog beter te zijn dan in Italië; maar dat lezen we ook telkens in jullie reisverslagen. Zet hem op voor de laatste lootjes.

• 16 Mei 2010 - 19:38

Theo En Anita:

Hoi Jan en Anneke, Een beetje laat, maar beter laat dan nooit. Nog van harte gefeliciteerd allebei. We zijn net terug uit Tenerife en lazen dat jullie nogal wat regen hebben gehad. Wij gelukkig niet. We hebben Rob en Bernite nog niet gesproken, maar zagen wel een foto met jullie, dus het is gelukt om elkaar in Italie nog te zien. Patrick en Ilse hebben we ook niet meer gezien, maar van Jean hoorden we dat Annabel bij ons op school komt. Gezellig. Geniet van Toscane en de mooie plaatsen daar (vinden wij) Op naar Rome

• 17 Mei 2010 - 17:47

Irene:

Hai Jan en Anneke nog van harte gefeliciteerd en wat een mooie reis maken jullie,geweldig,ook hele mooie foto's en fijn,al die leuke ontmoetingen en vakantie tussendoor.Geniet ervan saluti e ciao Irene

• 18 Mei 2010 - 18:02

Ben En Marian Van Ou:

Beste Jan en Anneke.Iets te laat zie ik maar toch alsnog Proficiat met je verjaardag.Zoals ik zie ben je al een heel eind gevorderd.Ht gaat lekker zouden we hier zeggen he.Houd vol he en tot volgende Maand als wij terugkomen uit Spanje zijn jullie ook terug dacht ik.Nog veel plezier en groetjes uit Tilburg van Ben en Marian van Oudheusden

• 19 Mei 2010 - 20:31

Ton En Cor:

hallo Jan en Anneke,
    Aller eerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Anneke.
    Wij zijn vanmiddag terug gekomen van onze vacantie
    in Spanje.We hebben wel veel zon gehad maar ook erg veel wind en savonds
    de thermostaat omhoog moeten doen omdat het te koud was.
    We nemen er nog een op je verjaardag en dan naar bed.
    Tot horens en morgen een zonnige wandeldag.
    gr. Ton en Cor.