Lucca - Reisverslag uit Lucca, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Lucca - Reisverslag uit Lucca, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Lucca

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

16 Mei 2010 | Italië, Lucca

Hallo Allemaal,

Hier zijn we weer.
Het is een kleine misrekening dat wij via de kust naar Rome gaan. Wij volgen de Via Francigena en die loopt kris, kras door de bergen en over de heuvels van Toscana naar Rome.
Gisteren zijn we vanuit Massa weer eens met regen vertrokken. Het regende welliswaar niet hard maar wel heel de dag Hollandse druilregen. Vandaag was het nog bewolkt maar gelukkig droog. Het ging weer bergje op en bergje af waarbij wij vandaag 2000 wielrenners, die een amateurswedstrijd reden, tegen kwamen.
Tot de avond toe hebben we het droog gehouden en nu hangt er een onweer in de lucht waarvan wij ons afvragen of die ook daadwerkelijk naar beneden komt. Hoe dan ook wij zitten nu in Lucca droog en zien morgen maar weer.
Lucca is een zeer touristische stad en ook hier waren de winkels vandaag open en was het zeer druk toen wij dwars door de stad naar ons hotel liepen.

Verder allemaal de hartelijke groeten en een extra knuffel voor Annabel en Pukkie.

De wandelstiertjes,
Jan & Anneke.

• 16 Mei 2010 - 19:43

Natascha En Mannen:

geniet van de mooie omgeving, wij zijn daar jaren geleden op vakantie geweest. Succes en hopelijk zien jullie morgen de zon van toscane.

doeiii

Natascha

• 17 Mei 2010 - 10:07

Riet En Frans:

Nou Anneke en Jan,jullie hebben de pas ergoed in.
    het is maar te hopen dat jullie eens dagen van zonneschijn krijgen,dat is toch een beetje beter hé.nog veel plezier en tot mails doeiii x

• 18 Mei 2010 - 11:27

Paola Musters:

Hoi Anneke en Jan,
    Zoals Natascha al schreef geniet inderdaad van alle pracht die Toscane te bieden heeft in 2009 waren wij er ook en het is er geweldig. Volgens de berichten wordt het daar beter weer dus geniet ze samen.
    groetjes
    Paola