Tilburg - Reisverslag uit Rome, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Tilburg - Reisverslag uit Rome, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Tilburg

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

05 Juni 2010 | Italië, Rome

Hallo Allemaal,

Ja, we zijn weer thuis, maar we zullen de laatste dag in Rome ook nog beschrijven. We hebben een bezoek gebracht aan het kasteel van St. Angelo dat ook als museum ingericht is. Vandaaruit hebben we een stadswandeling gemaakt en het Pantheon bezocht die als tempel door keizer Hadrianus opgericht is. Na tuurlijk kunnen wie niet door de stad gaan zonder te winkelen en een lekker hapje te eten. Als kleine verrassing werden we ook de laatste dag nog op een regenbui getrakteerd, die ons echter nu niet kon deren omdat er overal plaatsjes waren waar we binnen konden.
Na een goede nachtrust vrijdagmorgen vroeg op om met de shutle-bus naar het vliegveld gebracht te worden.
Door de prachtige blauwe hemel vliegend konden wij de gehele voettocht vanuit het vliegtuig volgen. Zoals verwacht waren wij mooi op tijd in Rotterdam waar Ilse, Annabel en Oma als welkomstcommité hun opwachting maakten.
Het was fijn om na enige maanden afwezigheid weer thuis te komen.

Lest but not least willen wij iedereen nogmaals zeer hartelijk bedanken die via deze weg ons tijdens de wandeling mentaal ondersteund hebben. Dit heeft ons veel goed gedaan. Want ondanks dat het in vergelijking met Santiago minder kilometers zijn geweest, is deze tocht in alle opzichten zwaarder geweest.

Ontvang allemaal veel liefs en groeten en graag tot ziens,

De wandelstiertjes
Jan & Anneke.

• 05 Juni 2010 - 09:52

LIes Verbunt:

hoi mAnneke en Jan.
    fijn dat jullie weer goed thuis zijn ik hoop jullie gauw te zien als je goed uitgerust bent.
    tot gauw en veel liefs lies.

• 05 Juni 2010 - 12:18

Kees En Anneke V D W:

wat gaat de tijd snel om he.drie maanden zijn voor ons snel voor bij gegaan. jullie zullen wel weer blij zijn om thuis te zijn. bij je kinderen en kleinkinderen .
    maar ik hoop dat jullie het naar je zin hebben gehad . jullie hebben wel veel gezien .
    dat zien we wel aan de fotos en de verslagen.
    maar ik vind erg knap wat jullie gedaan hebben.
    wij hopen dat we de vierdaagsen uit lopen.
    geniet nu nog maar lekker na .
    jullie zullen wel moeten afkinkken denk .

veel groetjes van kees en anneke van de wouw

• 06 Juni 2010 - 07:38

Paola Musters:

Hoi Anneke en Jan,
    Bedankt voor jullie grandioos verslag en wat een fijne thuiskomst op nederlandse bodem, hou de ervaringen helder op je harde schijf en geniet er nog heel lang van. Jullie hebben een grandioze prestatie neergezet die ik ook aan velen in mijn omgeving verteld heb.

Liefs,
    Paola en Marc

• 06 Juni 2010 - 14:56

Corina:

Hoi Jan & Anneke,

Fijn dat jullie weer thuis zijn na jullie super prestatie!

Ik vond het erg leuk om telkens het verslag te lezen en jullie foto's te zien.

En nu uitkijken en afwachten naar de baby!! Spannend!

Veel liefs van Corina Vonk

• 06 Juni 2010 - 17:13

Ton En Cor:

Hallo pelgrimgangers,
    Fijn dat jullie weer thuis zijn van de grote reis nu lekker uitrusten in jullie eigen bed
    groetjes en tot ziens.
    Ton en Cor.

• 06 Juni 2010 - 17:31

Riet En Frans:

Hoi Anneke & Jan ,fijn dat jullie weer thuis zijn,en dat alles goed is gegaan,hoewel jullie er heel wat voor hebben moeten doen.Heeeel knap hoor,nu maar lekker bijkomen met de kinderen en je moeder en Fam .en op naar het volgende wonder ,weer OPA EN OMA worden Geniet er van Gr van ons en tot gauw X X

• 07 Juni 2010 - 13:19

Maya Pijpers:

Hallo Jan en Anneke
    Jullie hebben "ROME "toch maar eens gedaan. CHAPEAU!!!
    Rust maar eens lekker uit en geniet hier maar weer van wat zon dagen in Nederland.groetjes
    MAYA

• 08 Juni 2010 - 19:21

Ans Niemeijer:

Welkom thuis Jan en Anneke. Jullie hebben het toch mooi volbracht. Proficiat. Wij doen het zomaar niet na.Groetjes en tot ziens.
    Fons en Ans Niemeijer

• 09 Juni 2010 - 07:44

Helga En Erwin:

Hoi Jan en Anneke,

KLASSE. In 1 woord klasse. Wat een prestatie hebben jullie toch weer geleverd. Maar ook fijn dat jullie weer terug zijn. We zijn benieuwd naar jullie verhalen.

• 09 Juni 2010 - 11:32

Hans Olthof:

Beste Anneke en Jan,
    Vandaag heb ik uitgebreid jullie hele verslag van de pelgrimstocht gelezen. Al met al een hele belevenis, waarvan ik de laatste week heb meegemaakt. Een geweldige ervaring weer.
    Fijn, dat jullie ook goed thuis zijn aangekomen.
    Hartelijke groeten en tot ziens.
    Hans Olthof.
    p.s. willen jullie mij s.v.p. het e-mail adres en gewone adres toesturen, dan kan ik jullie wat foto's toesturen.

• 10 Juni 2010 - 15:29

Karin Van Der Staak:

Beste Anneke & Jan

Welkom thuis van een enerverende reis! Jullie kunnen met trots terugkijken op deze geweldige prestatie! Geniet nog lang van alle mooie herinneringen.

Warme groet,
    Karin & Eugène

• 12 Juni 2010 - 08:00

Ben En Marian Van Ou:

he Anneke en Jan proficiat met het haken van jullie uitdaging.We hebben het geregeld gevolgd,petje af hoor.Heb nog aan jullie gedacht op onze wandelingen in Salou na 1 uur waren we al bekaf.Gelukkig jullie weer heelhuids thuis net als wij na een een heel fijne vakantie.En op tijd Jan mijn haren hangen in mijn nek ,zal een dezer dagen contact opnemen en groetjes van Ben en Marian van Oudheusden.

• 13 Juni 2010 - 17:45

Rini En Jan:

Beste Jan en Anneke,
    Vandaag zijn wij teruggekomen van onze vakantie in Duitsland. Onmiddellijk gekeken in het reisverslag hoe het jullie in de afgelopen twee weken is vergaan. Je hebt je einddoel bereikt, je hebt Rome gehaald en de Eeuwige Stad bewonderd!! Geweldig. Wij bewonderen jullie echt. Je hebt het hem geleverd. Dat het geen eenvoudige klus was, hebben we in de verslagen gelezen, maar je bent er sámen in geslaagd om deze prestatie neer te zetten.
    Wij zeggen van harte : PROFICIAT en zie uit naar de volgende blijde gebeurtenis. Tot ziens
    Jan