Santo Domingo del Calzada - Burgos - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Santo Domingo del Calzada - Burgos - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Santo Domingo del Calzada - Burgos

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

15 Mei 2013 | Nederland, Tilburg

Hallo Familie, vrienden en bekenden.

We zijn al weer een paar dagen verder voor we internet hebben gevonden en wij ons verhaaltje weer kwijt kunnen. Wel hebben we ondertussen via een I phone van een medepelgrimganger al reakties kunnen lezen. De avondfeesten in Santo domingo waren niet voor ons bestemd omdat we na het eten nog voort moesten maken om op tijd binnen te zijn. Wel mochten we rond elf uur nog van het geluid van het vuurwerk genieten. De volgende dagen hebben we met prachtig zonnig wandelweer de heuvels, valleien en dorpen aaneengeregen. Gisteren 14 mei, Anneke´s verjaardag, hebben we al vroeg de felicitaties ontvangen. We willen iedereen die aan ons gedacht heeft, daarvoor bedanken. In het bijzonder Annabel en Fien voor de mooie knutselwerkjes die nu de rugzak van Anneke sieren. Prachtig. Vandaag zijn we met regen en sneeuw verdergetrokken. In een dag een temperatuurdaling van 20 graden. Rond het middaguur zijn we in Burgos aangekomen en laat het zonnetje zich weer zien.

Met vriendelijke groeten.
De wandelstiertjes,
Jan

• 15 Mei 2013 - 18:47

Natascha, Erik, Tim, Stijn En Jelte:

Hoi lieve luitjes,

Wat leuk is dit weer om te lezen, jullie zo op avontuur. Geweldig.
    Wij wensen jullie nog heel veel wandelplezier toe en heel veel zonneschijn.

liefs

• 15 Mei 2013 - 20:29

Ben Marian Van Oudheusden:

alsnog proficiat anneke met je verjaardag,en als ik het zo lees gaat het prima met jullie houden zo dus zou ik zeggen.Groetjes uit het druilerige tilburg.
    Ben en Marian

• 15 Mei 2013 - 21:03

Ada En Karel :

wat spannend wat jullie niet weten wat er op je pat komt als je .
    smorgens vertrekt sneeuw regen of zon .
    maar het maakt jullie niet uit klasse .
    fijn dat jullie het goed doen geniet er van .
    voor je het weet ben je thuis

liefs ada en karel .

• 16 Mei 2013 - 11:00

Walfred En Monique:

Anneke alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.Wij wensen jullie vanuit een regenachtig Nederland een goede reis verder met bijzondere ontmoetingen en mooie momenten . Veel liefs walfred en Monique en de jongens.

• 16 Mei 2013 - 12:28

Siraar En Jose:

Beste Jan en Anneke

Anneke allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ook het normaal gesproken zonnige Spanje kent net als Nederland de grillen van de natuur. Hier is het weer weer somber en het zal niet zoals bij jullie snel weer zonnig worden. Geniet beide van jullie pensioen en wandeling en hopen op een spoedig weerzien.
    Groetjes uit het natte Tilburg van Siraar en Jose

• 16 Mei 2013 - 13:53

Jeanne En Cees :

Hallo Anneke en Jan,

Anneke, allereerst nog de hartelijke felicitaties met je verjaardag. Wat fijn dat het jullie weer zo goed afgaat. Jammer dat het weer zo onvoorspelbaar is, maar hopelijk klaart het weer snel op.
    Vandaag regent het al heel de dag hier, en de voorspellingen zijn niet veel beter met het pinksterweekend
    in het vooruitzicht. Maar wij wensen jullie nog een heel fijne wandeling naar Santiago en we blijven jullie natuurlijk volgen via deze site. Erg leuk om jullie verhalen te lezen, jullie moeten toch eens overwegen ( nu jullie toch pensioen en tijd te over hebt........) om geen schrijvers te worden, jullie verhalen zijn zo mooi geschreven altijd en lekker te lezen. Succes en toi toi, liefs Jeanne en Cees

• 16 Mei 2013 - 19:38

Mariette Dirks:

Hey Jan en Anneke , nog gefeliciteerd met je verjaardag ,ik proost hier op je met een advokaatje met slagroom !!!Leuk om jullie via deze site te volgen ,en hoop dat jullie reis nog spoedig verloopt ,en jullie voldaan en.. uiteraard vermoeid zullen arriveren in Santiago .Geniet er samen nog van, en een dikke kus van Mariette.....

• 16 Mei 2013 - 20:49

Annabel.en Fien:

Hallo opa Jan en oma Anneke,
    Wij gaan nu slapen en de vakantie was heel leuk.
    Fien heeft uit een flesje water gedronken samen met Annabel.
    Schaap Fenne heeft 2 lammetjes gekregen en ze heten Fien en Ties
    Schaap Annabel heeft ook 2 lammetjes gekregen, die heten Thijs en Mika.
    Papa is nu werken en wij hebben gecollecteerd voor het Longfonds.
    Zondag gaat Annabel bij een turnwedstrijd kijken.
    Dit weekend gaan we jullie weer even bellen.
    Wandel maar lekker verder wij houden de toch van jullie route bij op de landkaart van Spanje.

Dikke kus en een hele dikke knuffel van Annabel en Fien.
    En papa en mama natuurlijk.

• 17 Mei 2013 - 11:02

Sjef En Jean:

hoi anneke en jan

Hier is het weer ook pet, maar jullie zijn al ver. Ga maar niet te hard maar geniet van je vakantie.
    Wij zullen morgen op jullie proosten bij de dankjewelavond van de wedstrijd.
    Heel veel groetjes,

Jean en Sjef

• 17 Mei 2013 - 21:57

Sylvia,Hans,Damian,Tycho,Lizanne:

Hallo daar,

Tante Anneke nog gefeliciteerd.
    Wat fijn dat het zo goed gaat.
    Geniet er nog maar lekker van.

Groetjes van de Kimenaaikes,