Bercianos - Leon - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Bercianos - Leon - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Bercianos - Leon

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

22 Mei 2013 | Nederland, Tilburg

Hallo Familie, vrienden en bekenden,

De laatste twee dagen zijn we via de snelweg, sorry LANGS de snelweg, doorgestoomd naar Leon. Het gaat met ons voortreffelijk. Vanmorgen hebben we als afwisseling koffie gedronken onder het genot van de klanken van Beethoven. Dat is toch wel even iets anders. In tegensteliing met de afgelopen dagen hebben we vandaag de broekspijpen weer af kunnen ritsen omdat het nu eindelijk goed weer is geworden. De terrasjes zitten hier in Leon dan ook goed vol, al lopen de Spaanse dames nog in winterkledij rond. Jammer. We hebben een mooi hostel gevonden waar wij een rustdag inlassen om op onze twee Nederlandse wandelvrienden te wachten waarvan er een een scheenbeenontsteking heeft opgelopen, en het rustig aan moet doen. Morgen zullen deze hier aankomen. Ze beslissen dan of ze verder kunnen gaan of niet.
Wij zitten nu in een internetwinkel en dus zullen we nu de foto´s van ons laatste verslag hier wel bij kunnen zetten.
Annabel willen we van hieruit veel succes wensen bij het wandelen van de avonvierdaagse. Zo zijn wij ook begonnen, dus wie weet wandel jij straks ook naar Santiago. Annabel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met vriendelijke wandelgroeten,
De wandelstiertjes,
Jan

  • 22 Mei 2013 - 17:23

    Else Marie En Jo:

    Fijn dat het met jullie goed gaat! Alleen het weer was niet goed! Hier in Nederland is het weer ook erg slecht! Veel regen! Veel succes met het vervolg naar Santiago!

  • 22 Mei 2013 - 17:32

    Fien:

    Lieve opa en oma,
    Fien wil ook graag mee lopen met de avondvierdaagse.
    Ik heb een lammetje dat Fien heet.
    Ik ben op vakantie geweest, een keer.
    Ik speel heel vaak dat Annabel mijn mama is.
    Ik heb op Joris zit.
    Annabel opDarko.
    Ik heb vandaag puzzel gemaakt.
    Vandaag de kipjes gevoerd en er komen kuikens.
    Kussen kussen kussen kussen
    Knuffe knuffe knuffe knuffe
    Van Fien.

  • 22 Mei 2013 - 17:38

    Sjef En Jean Van Erp:

    Hoi Jan en Anneke,
    Het is hier mooi weer als het niet regent.
    De temperatuur is 8 graden te laag.
    Maar het gras groeit goed, maar door het regenachtige weer kunnen we hooien.

    Fijn te horen dat het goed met jullie gaat. Tot over een paar weken. Fien kijkt al naar jullie uit.
    Groeten, Sjef en Jean

  • 22 Mei 2013 - 20:09

    Annabel Van Loon:

    Lieve opa en oma,

    Ik kom net van de turners vandaan. Ik heb daar een nieuwe oefening geleerd. Ik moest een handstand/platval doen over de kast. De eerste keer vondt ik het eng, maar daarna ging het heeeeeeel erg goed. Ik ga vrijdag met mijn klas naar de duinen in Helvoirt.
    100 Dikke kusjes en 100 dikke knuffels van Annabel..

  • 23 Mei 2013 - 11:19

    Maartje De Kort:

    Hoi Jan en Anneke,

    Wat een mooie foto's zie ik toch voorbij komen in de reisverslagen. Nog veel succes met de tocht.

    Groeten Maartje

  • 24 Mei 2013 - 16:57

    Natascha:

    Hoihoi lieve wandelluitjes,

    Wat een mooie foto's. Hopelijk blijft het dit weer voor jullie. Nog heel veel wandelplezier en hopelijk met jullie wandelvrienden.

    Hier in de Moer alles rustig, gelukkig. Flink bezig met voorbereiding op de communie van Stijn. Die gaat dit weekend op kamp met de voetbal. Vanacht kwam hij al naar beneden en was er al helemaal klaar voor...hij dat dacht dat het al smorgens was....zo'n zin heeft hij er in, maar toch ook wel spannen dus.


    grts

    natascha en mannen

  • 26 Mei 2013 - 22:19

    Arnoldine Sterks:

    Wat leuk om jullie belevenissen zo van dichtbij te kunnen volgen. Mooie foto's ook. Ik wens jullie nog heel veel mooie kilometers naar Santiago.

  • 27 Mei 2013 - 15:15

    Bart En Toos:

    Hoi lieve wandelstiertjes,
    Wij zijn stil van bewondering (ja, zelfs Bart) voor jullie prestatie. Het moet toch iedere keer maar weer willen lukken. We wensen jullie nog heel veel genot bij de rest van de camina. Aan jullie doorzettingsvermogen zal het niet liggen.
    Heel veel groetjes, Bart en Toos.

  • 28 Mei 2013 - 09:51

    Maya Pijpers:

    hallo jan en anneke.
    Hopelijk lekker wandelweer en het schiet al op.Voorbij leon, dan nog 2 weken en het doel is weer bereikt. Geniet maar lekker van alle mooie momenten, het is zo weer over .Straks weer volop genieten van het thuisfront en de kleinkinderen.Ik ben een beetje jaloers op jullie,maar volgend jaar ben ik aan de beurt.Heel veel lieve groetjes MAYA

Tags: Leon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Jan en Anneke

Actief sinds 02 Jan. 2010
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 83364

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 12 Augustus 2014

De Grote St. Bernardpas

15 Juli 2013 - 19 Juli 2013

Vierdaagse Nijmegen

05 Mei 2013 - 10 Juni 2013

De Camino

11 Augustus 2010 - 15 Augustus 2010

Heuvellandvierdaagse

15 Maart 2010 - 15 Juni 2010

Wandelstiertjes naar Rome

13 November 2011 - 30 November -0001

Pelgrimspad

Landen bezocht: