Santiago - Tilburg - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Santiago - Tilburg - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Santiago - Tilburg

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

12 Juni 2013 | Nederland, Tilburg

Hallo familie, vrienden en bekenden,

Zaterdagmorgen stappen we met frisse tegenzin de bus in om de thuisreis te beginnen. Met frisse tegenzin omdat we weten dat 30 uur in de bus zitten niet zo gemakkelijk is. Toch doen we het omdat het de snelste manier is om in Nederland te komen. Maar vliegen is toch sneller zou je zeggen. Ja vliegen wel, maar de aanvangstijd is bepalend. Dat zou pas maandag kunnen en zouden we ook pas maandag arriveren. Nu zullen we op tijd zijn om de gehele familie te verrassen die samen is op een communiefeestje. We zijn amper uit Santiago vertrokken of de dreiging van de regen wordt regen. We hebben ons geluk dus afgedwongen door in drie dagen naar Finister te gaan i.p.v. vier. Dat zou met regen geweest zijn. Dat hebben we op onze wandeling al genoeg gehad. De regen blijft aanhouden tot bijna bij de Franse grens met België. Dan klaart het op en komt zowaar de zon tevoorschijn en hoe dichter we bij Nederland komen, hoe meer zon er is. Toch pakt er een figuurlijke wolk zich samen boven de bus. De chauffeur neemt vanaf Antwerpen de afslag naar Berg op Zoom, terwijl hij recht door zou kunnen rijden naar Breda. Wij reageren, maar de chauffeur is de baas en we moeten maar geduld hebben, dan komt alles goed. Ja natuurlijk, maar wel een uur later, terwijl we al een uur achter liggen op het geplande schema. Daar zijn we helemaal niet blij mee. Als we dan ook laat op het feestje aankomen zijn er al gasten vertrokken, waaronder de moeder van Anneke, die we toch graag zouden willen zien. Ze worden gebeld en komen ons alsnog begroeten. Dus geduld overwint alles, zullen we maar zeggen.
Rest ons nog om jullie allemaal hartelijk te bedanken voor de belangstelling die wij van eenieder mochten ontvangen.
We zullen nog niet uitgewandeld zijn en zullen ons ter zijnertijd nog wel eens keer laten horen - en/of zien.

Met vriendelijke wandelgroeten,
De wandelstiertjes,
Jan

• 12 Juni 2013 - 17:13

De Kimenaaikes:

Hoi Ome Jan en Tante Anneke,

Wat fijn dat jullie weer thuis zijn.
    En alles gelukkig goed verlopen.
    Welkom thuis.

Hans Sylvia Damain Tycho en Lizanne.

• 12 Juni 2013 - 21:35

Ben En Marian Van Oudheusden:

Beste jan en anneke
    het zit erop voor jullie maar jullie kunnen toch op een geslaagde [expeditie] terug kijken,fijn toch en wat wordt de volgende uitdaging hahaha.
    Groetjes ben en marian

• 13 Juni 2013 - 13:30

Rini En Jan:

Anneke en Jan,
    Een goed bericht om te horen dat jullie weer gezond en veilig terug zijn in Tilburg.
    Nogmaals onze felicitaties met de prestatie die jullie geleverd hebben!
    Oók een goed bericht dat jullie nog lang niet zijn uitgewandeld en de wandelschoenen niet aan de wilgen wilt hangen.
    Groeten en tot ziens,
    Jan

• 13 Juni 2013 - 18:29

Monique,walfred,dennis En Tomas:

Fijn dat jullie weer fijn en voldaan terug in nederland zijn.
    We zien elkaar hopelijk op het verjaardags feest van fien.
    groetjes en tot dan