Kafarnaum - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Kafarnaum - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Kafarnaum

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

18 Januari 2010 | Nederland, Tilburg

Hallo Allemaal,

Afgelopen weekend hebben wij de nodige moeilijk loopbare kilometers als training onder onze voeten door laten gaan.
We zijn begonnen aan "Het Peerke Pad", die loopt vanaf Peerke Donders in Tilburg Noord naar Wittem in Zuid-Limburg.
Zaterdag zijn vanaf thuis via de Trappisten en de Heilige eik naar Vessem gewandeld waar wij bij Kafarnaum overnacht hebben. Zondag hebben wij onze weg vervolgd naar Bergeijk en terug naar Eersel, waar we de bus naar Tilburg hebben genomen.

Groetjes: De Wandelstiertjes

• 19 Januari 2010 - 22:57

Patje:

Dag wandelaars. Fijn te horen dat zelfs zware trainingstochten jullie bekoren. Het zalop de weg naar Rome niet anders zijn. Wanneer je dan van de zware momenten toch kan genieten zal het weer een unieke ervaring worden. Is het wandelen met het GPS-apparaat al een beetje te doen. Veel succes en pleziet in de voorbereiding. Patje en de rest

• 20 Januari 2010 - 16:45

Adrienne:

hey wandelstiertjes

goed zo , een echte barre tocht waarvan ik hoop dat jullie ze straks toch niet te veel mogen meemaken.
    liefs Peet en Adriënne

• 24 Januari 2010 - 12:33

Bart En Toos:

Goed aan jullie en onze inwendige mens gedacht! Zulke maaltijden onderweg en je blijft met beide benen aan de grond (waait niet weg).
    Bedankt lieve luitjes!

• 09 Februari 2010 - 11:49

Lies Verbunt:

laatste training eropzitten
    Dan kan de grote reis beginnen.
    Ik wens jullie veel succes en een hele mooie reis.

• 14 Maart 2010 - 11:26

Adriënne Van Der Ham:

hey lopers,

nou eindelijk op pad.
    laat de beentjes gewoon maar hun gang gaan dan zullen jullie vast in Rome aankomen.
    Heel veel succes en lekker eten vanavond hoor, (doen wij ook)

liefs Adrienne