Pavia (2) - Reisverslag uit Pavia, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Pavia (2) - Reisverslag uit Pavia, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Pavia (2)

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

04 Mei 2010 | Italië, Pavia

Hallo Allemaal,

Ik durf dit bijna niet te schrijven maar vandaag is het hier in Pavia nog niet droog geweest, maar wat vandaag valt kan morgen niet vallen denken we dan maar.
Gisteren hebben we een hele mooie dag gehad in Milaan. Het is een hele mooie oude stad met een prachtige dom en een oud maar zeer mooi overdekt winkelcentrum.We hebben daar een mooie pet voor Annabel gevonden en de nieuwste mode voor Pukkie. Zoals in elke grote stad was er ook hier een wortelkunstenaar die van wortels prachtige creaties wist te scheppen. Moe en voldaan keerden we huiswaarts om een potje te rikken, waarbij ze mij natuurlijk lieten winnen omdat ik anders begin te huilen.
Vandaag worden we aangestoken door de regen en zullen zodadelijk naar het zwembad gaan om even nat te ontspannen.
Vanavond is het inpakken geblazen om morgen de rugzak zo'n 26 kiolmeter verder te brengen naar Santa Cristina.

Groetjes aan iedereen van Patrick, Ilse, Pukkie, Jan & Anneke en Annabel zegt: "ik hou van jullie allemaal. Vooral van Adje, Luna en de kuikentjes".

• 04 Mei 2010 - 11:44

Adrienne:

nou hier is het nu wel droog maar erg koud. 9 tot 10 gr. echt weer winterkleren.
    Annabel staat met blote armpjes op de foto, dus temperatuur is denk ik bij jullie wel een stuk beter.
    Wat gaat zo'n weekje snel hé. En dan weer eens de beentje strekken (anders verleren jullie het wandelen hahaha)
    Kinders een goede reis terug en Anneke en Jan van jullie horen we het binnenkort wel weer waar jullie zijn
    liefs
    Adriënne

• 04 Mei 2010 - 14:27

Brio:

Hoi Wandelstiertjes!!

Alles goed zo te lezen.

Ben eindelijk weer een dagje in me eigenhuisje dus dacht zal eens even een berichtje type.

Wij hebben na veel regen ook weer een lekker dagje vandaag
    Volgende week lekker ontspannen met de familie in frankrijk

Groetjes aan patrick Ilse en Annebel.
    S6 met de laatste loodjes en tot snel
    Geniet ze he!!
    xx

• 05 Mei 2010 - 08:53

Ben En Maria:

hallo luitjes mooie plaatjes weer hoor en ales gaat naar wens zien we dus nog veel plezier toegewenst van
    Ben en Marian van Oudheusden uit Tilburg

• 05 Mei 2010 - 08:59

Riet En Frans:

hoi allemaal
    het ziet er gezellig uit ,maar het zware werk ligt weer te wachten.
    maar naar zo"n weekje met je kinderen kun je er weer extra er tegen aan .denk ik dan.
    Groetjes van ons tot gauw x x

• 05 Mei 2010 - 11:52

Oma:

hoi Anneke en Jan
    Jo en Wil zijn vanmorgen op de koffie geweest. Gezellig gekletst.Ze waren ook lekker gebruind. Ook op vakantie geweest. Die kennen er weer tegen.
    zondag is het moederdag en dan komen ze een bakje en borreltje halen.
    Ik hoop dat het droog mag worden zodat je lekker loopt.
    Veel groetjes uit Dongen
    Dikke kus
    Oma

• 06 Mei 2010 - 13:01

Albertine & Jan:

Hallo Anneke en Jan,
    molto piove in Piave lazen we , maar ja ...nog dagen genoeg voor de sole italiano.
    Fantastisch zoals jullie, nog niet halverwege de tijd, al ruim over de helft van de tocht zijn.
    Wij wensen jullie nog een goede en fijne reis toe.
    Albertine & Jan

• 06 Mei 2010 - 13:09

Albertine & Jan:

Goeie dag zeg!!
    Spelling van Italiaanse stedennamen lijkt niet mijn sterkste kant.Met Piave kon je lekker woordspelen maar Pavia is toch echt de juiste benaming.Laat het je humeur niet bederven!
    Alle goeds gewenst door Albertine & Jan

• 07 Mei 2010 - 18:28

Ada En Karel.:

hoi luitjes hier is het nu koud met regen zijn wel met de regen naar denbosch gewandeld er was niks te doen dus niet zo gezellig wij hopen dat jullie nu goed weer krijgen was leuk met de kids zo te zien het gaat jullie goed groetjes Ada Karel

• 08 Mei 2010 - 15:18

Eric:

Probeer het nogeens. Net is mislukt.Hopelijk nu wel.

Fijn te lezen en te zien dat de reis goed verloopt.
    Mooie foto's van Milaan.
    Stad al vele malen gepaseerd, maar nooit bezocht. Volgende keer toch maar eens aanleggen.
    Leuk dat jullie nu het mooie weer tegemoet gaan.
    Zal wel iets relaxter wandelen, zeker na zo'n mooie dagen met jullie gezin.
    Over 2 weken zijn wij vertrokken.
    Hopen jullie begin juli in blankende gezondheid bij MF te weerzien.

Nog een hele fijne reis en kom weer in blankende gezondheid thuis!
    Groet
    Loes en Eric

• 08 Mei 2010 - 16:18

Jan En Rini:

Jan en Anneke
    Vanuit het verre en ook natte Brabant wensen wij jullie succes voor de laatste honder(den) kilometers.
    Groeten,
    Jan