Visé - Reisverslag uit Visé, België van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Visé - Reisverslag uit Visé, België van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Visé

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

18 Maart 2010 | België, Visé

Hallo Allemaal,

Hier zijn we weer.
We hebben er ondertussen onze vijfde dag opzitten en zijn 130 km verder.
Gisteren hebben we voor de gemakkelijke route gekozen langs het kanaal van Bree naar Lanaken omdat de route niet in onze GPS was gezet. Foutje. Gemakkelijk was het niet helemaal omdat het recht toe recht aan gaat en tenslotte geestdodend gaat werken. We zijn tenslotte 28 bruggen gepasseerd.
Vandaag hadden we weer een schitterende route over de GR 5, over wegen en dalen en langs kabbelende riviertjes.

Foto's kunnen we er vandaag helaas vanwege de computer niet bij zetten.
Die moeten jullie nog een keer te goed houden.

Groetjes aan iedereen en een lekkere knuffel voor Annabel xxxxx

De wandelstiertjes Jan & Anneke,

• 18 Maart 2010 - 19:13

Ans Drolinga:

Jan, Anneke, jullie hebben de wandelpas echt wel te pakken als je al in Visé bent. Maar nu begint het wandelen in de heuvels het aantal kilometers zal nu wel afzwakken. Groetjes van iedereen uit de WillemIIstraat + Dirry + Ans

• 18 Maart 2010 - 21:17

Natascha En Mannen:

Hoi tante Anneke en Ome Jan, oooh wat een eind al gewandeld zeg, super. En zeker vandaag was een heerlijke dag om te wandelen, dit weer moet zo lekekr blijven.

Hier in de Moer nog alles rustig. Geen weeenactiviteit. Ukkiepukkie zit blijkbaar goed in mammaies buik.

Heel veel wandelgroetjes van Natascha, Erik en Tim en Stijn

• 18 Maart 2010 - 23:37

Patje:

goed dat jullie niet in slaap vielen bij brug 27. goed dat de Grand Randoné 5 bestaat. Veel plezier. Annabel vond de knuffel heerlijk. Hoipipeloi Annabel, Ilse en Patrick

• 19 Maart 2010 - 10:43

Robbin:

hoi ome jan en tante anneke wil jullie bedanken voor het kaartje wat ik van jullie kreeg voor mijn verjaardag en wij hier uit de moer willen jullie veel plezier en succes wensen met jullie reis groetjes robbin en natasja en theo en nellie

• 19 Maart 2010 - 12:39

Jeanne Meijs:

Hoi Jan en Anneke,
    Jullie gaan wel als een speer he, zo snel. Tijdens de les gisteren waren er 2 lege fietsen, meteen die leegte... nu jullie er niet zijn. Ik heb jullie toegevoegd dus ik volg jullie zoveel mogelijk en ook mijn buurtgenoot (dhr. v.d. Hout) die vorig jaar naar Rome liep, volgt jullie site ook. Veel succes en veel wandelplezier. groetjes Jeanne en Cees

• 19 Maart 2010 - 14:31

Riet En Frans :

Knap hoor al zo ver
    maar nog wel een lange weg tegaan ,maar dat is voor jullie maar tikken
    groetjes en veel liefs

• 19 Maart 2010 - 18:03

Marieke:

Hoi Jan en Anneke
    In 5 dagen 130 km ,ik doe het jullie niet na. Ja je moet iets doen om de geest wat levendig te houden dus dan maar het tellen van bruggen. weten jullie wel zeker dat het er 28 waren :)
    groetjes xxxx Marieke

• 19 Maart 2010 - 21:58

Louis En Joke:

het is wel`n idee om bruggen te tellen, maar'n brug te ver hoef je niet zover te gaan,die ligt wel in olanda.veel wandel genot groeten.

• 20 Maart 2010 - 07:17

Adrienne Van Der Ham:

hoi Aantje en Janus
    wat al een eind zijn jullie. Ik ben nog steeds rondom in Dongen.
    Vandaag en morgen hebben wij Zoë te logeren dus dat is ook erg leuk.
    Maar terwijl ik dit aan het typen ben regent het pijpestelen. Hoop niet bij jullie

toi toi
    Peet en Adriënne

• 20 Maart 2010 - 09:29

Henk:

Hoi Jan en Anneke, Vanaf Visé heb je nog een paar heel mooie etappes voor de boeg. Je zult bij de nadering van Spa ongetwijfeld ook nog bekende stukken tegenkomen. Heel veel succes en plezier nog.

• 20 Maart 2010 - 12:06

Annie V.d. Dries:

Hoi wandelaars, leuk om te lezen dat het goed gaat met het lopen ik kan me nog steeds de afstand niet voorstellen die jullie af gaan leggen.Genieten maar van al het mooi"s onderweg en succes. Groetjes van Annie en Wim

• 23 Maart 2010 - 15:42

Oma Kemmeren En Adri:

hallo Anneke en Jan
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    een hele fijne wandeling en een lekker etentje vandaag. dst zal best lukken denk ik.
    Anneke en Jan, ik ben ook erg blij dat Natascha een zoontje gekregen heeft. Alles is goed verlopen dat is het allerbelangrijkste hé.
    groetjes Oma en Adriënne