Spa - Reisverslag uit Spa, België van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Spa - Reisverslag uit Spa, België van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Spa

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

20 Maart 2010 | België, Spa

Hallo allemaal,

Hier zijn wij weer, en wij zijn dit maal Anneke,Jan,Omi,Patrick,Ilse en niet te vergeten Annabel.

Wat gaat het toch snel, we zijn al in Spa. Gisteren in Vise vertrokken over heuvels en dalen en met als afsluiting een heel erg sterke afdaling naar Nessonvaux waar wij in een dorpshuis hebben kunnen slapen.
Vanmorgen zijn we met volop regen de heuvels weer ingegaan waar we in de bossen zelf moesten lopen omdat het pad onbegaanbaar was. Dat was bikkelen, maar............... een telefoontje geeft je vleugels. Vooral als je kleinkind vraagt of we even willen wachten met eten.
We waren juist in de buurt van een manege waar we elkaar konden ontmoeten. In een woord: Heerlijk. We hebben samen wat verderop kunnen piknicken en zij zijn toen voor ons een onderdak gaan regelen in Spa.
Patrick heeft ook de laptop meegenomen zodat we weer wat van ons kunnen laten horen.
Wij gaan ook nog een poging doen om er wat foto's bij te zetten.

Groetjes van heel de familie en tot ziens.

• 20 Maart 2010 - 17:26

Marieke:

Hoi Jan en Anneke
    Dat was wel een hele fijne verassing voor jullie. succes met lopen en dat zal met de vleugels die jullie nu hebben zeker wel gaan
    groetjes Marieke

• 20 Maart 2010 - 17:55

Natascha En Mannen:

Hoi tante Anneke en Ome Jan, wat een eind al bewandeld zeg..en wat een leuke verrassing dat Annabel even over kwam met Patrick, Ilse en Omie. Daar geeft je weer een heerlijk gevoel. Veel succes met de verder bewandeling van jullie byzonder tocht.

Doeiiiiii

Natascha

PS: buik is nog rustig...

• 20 Maart 2010 - 18:23

Ada En Karel.:

hoi Jan en Anneke .fijn dat het goed gaat met jullie al een week voorbij het gaat snel wandel ze nog maar dat lukt jullie wel vele groetjes van ons .

• 20 Maart 2010 - 19:03

Philo:

Nu loop je zeker zo goed, na zo'n verrassing. Hopelijk word het weer beter, wel niet te warm. Ga zo door, de kop is eraf.
    groetjes Ad en Philo

• 20 Maart 2010 - 19:24

Ton En Cor:

Sorry sorry sorry,
    dat we jullie niet uit zijn komen zwaaien.
    Hebben heel de week geprobeerd een berichtje te sturen maar waren een puntje vergeten.
    Wij wenswn jullie verder nog een hele fijne wandeling toe met veel lekker weer.
    Groetjes Ton en Cor. tot horens.

• 20 Maart 2010 - 21:25

Jose Natascha Siraar:

Hallo Anneke en Jan,

wat een leuke verrassing zeg. Even weer een lekkere knuffel van Annabel en uiteraard de rest van de familie. Wat gaat de tijd toch snel en we doen ons petje af voor jullie hoor. We hopen, dat jullie volgende week ook zo snel vooruit gaan, dan zullen we jullie zeker ontmoeten in Trier. We houden in ieder geval een bedje voor jullie vrij. We verheugen ons er allemaal op om jullie te ontmoeten.

groetjes en geniet van de omgeving en wellicht tot volgende week

Jose, Natascha en Siraar

• 21 Maart 2010 - 08:25

Paola Musters:

Hallo Anneke en Jan,

Wat een ontzettende leuke verrassing na alweer een week heel goed opgeschoten te zijn.Hopelijk gaat het de komende week weer zo goed. Heel veel succes en ik kijk uit naar jullie volgende bericht.

Groetjes,
    Paola en Marc

• 21 Maart 2010 - 08:41

Zoë, Peet En Adriënn:

hoi hoi

wat een verrassing hé.
    altijd leuk als er speciale "luitjes" langs komen hahaha
    Nou vandaag is het hier bagger en ik hoop dat jullie daar geen last van hebben.
    en weer tot gauw

• 21 Maart 2010 - 09:01

Hans En Hanneke :

Hoi Jan en Anneke, Fijn om te lezen dat jullie weer op weg zijn. Bij ons begint het ook te kriebelen. Misschien kunnen we ook deze keer van jullie leren.
    Loop ze.

• 21 Maart 2010 - 09:55

Marij&bert Maas:

Erg knap hou vol en maak en een mooie tocht van.
    Groetjes Marij & Bert

• 21 Maart 2010 - 10:17

Lies Verbunt:

hoi anneke en jan
    ik dacht even kijken hoe ver ze al zijn zie ik dat fantastisch nieuws dat ze jullie bezocht hebben.
    ik hoop dat jullie nog veel verassingen mogen krijgen ik wens jullie nog een goede reis en heel veel groetjes lies.

• 21 Maart 2010 - 10:59

Annie En Leo:

hallo anneke en jan
    Wij volgen jullie ook.
    ik heb gelezen van Ton, dat hij het puntje gevonden heeft.
    Lies was mij 10minuten voor geweest om te schrijven.ik weet geen nieuws meer.
    ik hoop dat het zo goed blijft gaan,als nu.

groetjes Annie en Leo

• 21 Maart 2010 - 12:18

Miel En Beppie:

Hallo Anneke en Jan,

Wij wensen jullie veel wandelplezier! We volgen jullie op de voet en heel veel succes. groetjes Miel en Beppie

• 21 Maart 2010 - 20:12

De Kimenaaikes:

Hoi Ome Jan en Tante Anneke wat hebben jullie al ver gewandeld zeg!!
    En leuke foto's van een verrassing met z'n allen.Nog veel wandelplezier en mooi weer natuurlijk.

Doeiiiii

Hans Sylvia+Kids

• 21 Maart 2010 - 20:42

Walfred:

Vandaag met Monique en Dennis op Annabel gepast. Annabel vertelde van de ontmoeting in Spa met jullei gisteren. Nou wij wensen jullie heel veel wandelplezier en we kijken af en toe op jullie site, we vinden jullie heel dapper en stoer om aan deze grote presatie te deel te nemen. Heel veel groetjes ook namens Monique en kids

• 22 Maart 2010 - 17:23

Annie V.d. Dries:

Hallo daar,
    wat leuk dat jullie nu al visite hebben gehad en wat hebben jullie een dotje van een kleinkindje zeg. succes van Annie en Wim

• 22 Maart 2010 - 20:08

Kees En Dymphie:

Hoi Jan en Anneke,
    Fijne verrassing dit bezoek voor jullie. We volgen jullie reisverslag en wensen jullie veel succes met je verdere wandeltocht.

Groetjes.
    Kees en Dymphie.

• 23 Maart 2010 - 06:21

Ans Niemeijer:

Jullie doen het geweldig!
    Ga zo door en onthoud 'n dag niet genoten(of gelachen) is 'n dag niet geleefd!

• 23 Maart 2010 - 10:01

Helga En Erwin:

Hoi Jan en Anneke,

dat is inderdaad een heel fijne verrassing dat Annabel bij jullie langs komt. Ik hoorde trouwens van mijn fysio dat het vandaag jullie trouwdag is. Van harte gefeliciteerd en pak er vanavond (of onderweg) maar ééntje extra. Nog heel veel succes de komende weken.

Groetjes Helga en Erwin

• 24 Maart 2010 - 17:04

Anita En Theo:

Bedankt voor jullie cadeau. Theo heeft een mooie camera gekocht van het ontvangen geld. Het feest was gezellig en jullie moeten in juni maar een borrel komen drinken.
    We volgen jullie wekelijks en hopen dat het zo goed blijft gaan.
    Groetjes Theo en Anita

• 24 Maart 2010 - 19:11