Vercelli - Reisverslag uit Vercelli, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Vercelli - Reisverslag uit Vercelli, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Vercelli

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

25 April 2010 | Italië, Vercelli

Hallo Allemaal,

We zijn ondertussen Vercelli binnen gewandeld. Gisteren en vandaag hebben we zeer vlak gelopen. Het lijkt wel of we door de Nederlandse akkervelden aan het wandelen zijn. Gisteren kregen we daarbij de in bloei staande koolzaadvelden te zien. Vandaag kregen we een ander landschap voorgeschoteld. Heel vlak, zelfs waterpas. We zijn namelijk door de ristotto (rijst) velden gelopen. Vandaag schitterden ze als spiegels vanwege de onder water gezette velden, terwijl ze straks als een biljartlaken zo groen zijn.

Verder hebben we vandaag weinig bijzonderheden en sluiten af met allemaal de groeten te doen en een extra knuffel voor Annabel en Pukkie.

De wandelstiertjes,
Jan & Anneke.

• 25 April 2010 - 17:23

Ada En Karel.:

hallo wandelstiertjes .Jan van Harte.Gefeliciteerd met je verjaardag we nemen er thuis wel een borrel op geniet er van als de kids er zijn fijn dat het zo goed gaat met jullie hier is alles ook OK we gaan zondag naar den bosch dan missen we julli wel maar volgend jaar zijn jullie er weer bij hopen we nou wandel ze nog vele gr van ons doeiiiiiiiii.

• 25 April 2010 - 19:57

Marieke:

Hoi Jan en Anneke
    Dit is toch wel ff wat anders dan de sneeuw en hoogte die jullie enkele dagen geleden hebben bewandeld. Wat is de natuur toch prachtig en afwisselend he?
    groetjes xxx

• 26 April 2010 - 07:18

Natascha En Mannen:

Hoi wandelstiertjes,

Wat gaan jullie als een speer zeg. En wat maken jullie veel mee zo met het weer de omgeving de sneeuw. Zal vast soms afzien zijn en hopelijk heeeel vaak genieteren van de prachtige omgeving. Caoi...Natascha

• 26 April 2010 - 18:08

Coby En Mien:

Hallo Jan en Anneke,
    We hebben jullie fotoboek bekeken, het is er werkelijk prachtig nog heel veel wandelplezier tot de volgende keer.

• 27 April 2010 - 13:31

Rien En Dora :

hallo wandelaars ! op de eerste plaats : Jan van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Anneke ook gefeliciteerd gaat alles naar wens ? nog veel plezier met de a. s. rustdag en de visite tot ziens toi toi groetjes uit de kets daaaag rien en dora

• 27 April 2010 - 17:14

Noud En Mariette:

Hallo Jan en Anneke,we zijn weer helemaal met jullie meegereist.Maar wat zijn jullie al een eind weg,ondanks de nodige opstakels gaan jullie toch als een speer.Nou kanjers we kijken weer uit naar jullie volgende verslag.Dikke kus van ons..Noud en Mariette

• 27 April 2010 - 20:09

Ans Niemeijer:

Jarige stiertjes allebei van harte gefeliciteerd en maak er 'n gezellige "vrije"week van met jullie familie. groetjes van de andere jarige stiertjes Fons en Ans

• 28 April 2010 - 11:09

Kees Anneke Vd Wouw:

hoi ik zie jan dat jij jarig bent geweest
    nog van harte gefeliciteerd .
    hoop dat je leuke dagen hebt met de kinderen .
    we blijfen je volgen
    groetjes

• 28 April 2010 - 17:35

Wil & Jo:

Hoi stappers. Het gaat snel, Nu al in het land van die Pasta en Pizza.Ja jan nog een paar uurtjes dan komt er weer een jaartje bij. Wij willen jullie van harte proficiat toe wensen en veel geluk maak er een mooie dag van. Groetjes van uit Goirle

• 28 April 2010 - 17:36

Kees En Dymphie:

Hoi Anneke en Jan,
    Jan van harte gefeliciteerd met je verjaardag nog. Wat gaan jullie hard zeg, en wat een mooie tocht aan de foto's te zien geweldig. Geniet er zelf ook van. Veel loop plezier nog, het gaat jullie goed.
    Groetjes.
    Kees _ Dymphie.

• 28 April 2010 - 19:39

Riet Denissen:

Hallo Jan en Anneke, wij volgen jullie steeds en kunnen het bijna niet bijhouden zo snel als jullie gaan. Zoals ik lees hebben jullie nu wel de tocht van de verschillen wat het weer betreft maar ik hoop dat je nu kunt genieten van de italiaanse zon dan genieten wij van de de hollandse zon. Jan van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ga nu maar lekker genieten van de kinderen en natuurlijk je kleinkeind.
    groetjes Egbert, Riet en de girls

• 28 April 2010 - 20:19

Ton En Cor:

IK ben er nu achtergekomen wanneer Jan jarig is dus Jan van harte we zitten nu aan de borrel op jou gezondheid natuurlijk en een hele fijne avond nog.
    gr. Ton en Cor.

• 29 April 2010 - 12:54

Riet En Frans:

Hoi luitjes ,JAN van harte gefeliciteerd met je Verjaardag een leuke dag toegewenst en een hele fijn week met de kids Lekker even genieten en dan erweer tegen aan

• 29 April 2010 - 14:25

Marleen En Gemma:

lang zal hij leven. Hiep hiep hiep hoera.
    een heel fijne verjaardag!
    veel plezier met elkaar.
    wij zullen er (voor deze ene keer dan) een biertje op drinken.
    hartelijke groet,
    marleen en Gemma

• 29 April 2010 - 14:40

Philo En Ad:

Jan proficiat en leuke rust dagen met z'n allen.Groetjes.

• 29 April 2010 - 20:43

Maykenanton:

hiep hiep hoera.
    Jan proficiat met je verjaardag.
    Wij wensen jullie fijne gezellige dagen met Patrick
    Ilse en Anabel.
    Wandel ze en tot mails.

• 29 April 2010 - 22:06

Lies Verbunt:

hoi Jan en Anneke.
    1 minuut over twaalf 30 april.
    zit met een borrel haha in mijn hand om op jou Jan te proosten en heel hartelijk te feliciteren met jou verjaardag.
    Anneke Patrick Ilse en Annabel jullie ook gefeliciteerd.nog een fijne tijd samen en groetjes lies.

• 30 April 2010 - 07:03

Floor En Geert:

Jan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! We zijn benieuwd waar jullie nu zitten! Veel plezier in ieder geval samen! G&F

• 30 April 2010 - 07:46

Jos & Pauline:

VAN HARTE PROFICIAT JAN!!HIEPERDEPIEP HOERAAAAA! Wat een geweldige verhalen, maar vooral wat een lef hebben jullie! Geniet deze week met z'n allen en bouw vooral weer veel energie op voor de laatste loodjes. Veel liefs van ons allen uit de St. Josephstraat.

• 30 April 2010 - 11:38

Jeanne En Cees Meijs:

Hoi Jan en Anneke,

geweldig wat gaan jullie snel! De Grand Bernard was wel een groot avontuur niet, knap stuk werk van jullie hoor. Petje af. Wij wensen jullie nog een goede wandeltrip en veel plezier met Patrick, Ilse en Annabelle.
    Groetjes Cees en Jeanne

• 30 April 2010 - 11:53

Paul En Hetty:

Hallo Jan en Anneke,
    Allereerst Jan, van harte gefeliciteerd met je 62ste verjaardag!
    Wij wensen jullie een hele fijne dagtoe en natuurlijk heel veel plezier met Patrick en Ilse en vooral Annabel. Geniet er maar van!
    Nog heel veel wandelplezier!

• 30 April 2010 - 13:33

Marieke:

Hoi Jan en Anneke
    Jan van harte en natuurlijk ook Anneke.geniet deze week maar van de kids
    groetjes en xxx