Pavia - Reisverslag uit Pavia, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Pavia - Reisverslag uit Pavia, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Pavia

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

30 April 2010 | Italië, Pavia

Hallo Allemaal,

Hier is de jarige job aan het woord, want echt ik ben op Koninginnedag jarig. Van de ene kant is het eigenlijk jammer dat wij in Italie zijn want nu heb ik hier niet het idee dat ze voor mij de vlag uithangen zoals in Nederland.Van de andere kant ben ik blij dat wij in Italie zijn want hier hebben wij het mooiste weer van de wereld terwijl ik hoor dat het in Nederland geen mooi weer is. Vanaf woensdagmiddag hebben wij een appartement gehuurd in Pavia en daar houden wij samen met Ilse, Patrick en Annabel een weekje vakantie. Het is mooi dat wij nu de reacties kunnen lezen van al diegene die mij en natuurlijk ook Anneke proficiat hebben gewenst met mijn verjaardag. Daarvoor onze hartelijke dank.

De hartelijke groeten aan iedereen en tot de volgende keer.

De wandelstiertjes,
Jan & Anneke, Patrick,Ilse, Annabel en Pukkie.

• 30 April 2010 - 16:13

Kell Am See Groep:

Wij feliciteren je natuurlijk met je verjaardag, maar ook met het door jullie tot zover behaalde resultaat erg knap hoor!
    geniet er deze week goed van en dan de laatste loodjes. We bliven jullie volgen.

• 30 April 2010 - 17:39

Bart En Toos:

Onze vlag hangt vandaag uit voor jullie allebei! Voor jouw verjaardag Jan en voor jullie samen omdat jullie een ijzersterk team zijn. Geniet van de komende tijd met Patrick, Ilse en natuurlijk vooral van die kleine Annabel en Pukkie!!! Heel veel liefs en groetjes.

• 01 Mei 2010 - 11:59

Jan En Anneke Van Loon:

Jan ( en ook Anneke natuurlijk van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Jan. Ik vind het geweldig wat julie tot op heden gepresteerd hebben. Wij wensen jullie allereerst een fijne verjaardag, een fijne vakantie en een hele goede verdere reis naar
    Rome.
    Corrie en Jan van Mierlo.

• 01 Mei 2010 - 12:08

Jan En Anneke Van Loon:

Hallo Jan en Anneke,
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Ik lees vanaf nu ook jullie mailtjes. Leuk hoor. wij zijn zelf weer terug van een wereldreis met een cruise schip en hebben het heel fijn gehad. bijna 4 mnd. Heel veel loopplezier en geniet er van!!! gr. Maya

• 01 Mei 2010 - 14:09

Guus:

Anneke en Jan, gefeliciteerd met alweer een jaar wijsheid erbij! Ik heb gisteren wel lang zal ie leven gezongen(zachtjes ivm mijn zangkwaliteiten)maar het mailen kwam er niet van.

Veel succes met de tocht lieve mensen.

• 01 Mei 2010 - 16:54

Annie En Leo.:

Hoi Jan en Anneke.
    nog gefeliciteerd met je verjaardag Jan.
    Fijne rustdagen met Patrick ilse en annebelle.
    geniet ervan.
    groetjes leo en annie.

• 02 Mei 2010 - 11:58

Natascha En Mannen:

Hoi Wandelstiertjes,

Ome Jan nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heerlijk dat Annabel en Patrick en Ilse zijn overgekomen. Dat is even lekker bij knuffelen en kletsen. En dat kletsen gaat zeker overd e mooie dingen die jullie beleven. Nog heeeel veel wandel plezier en tot snel.

Natascha

• 02 Mei 2010 - 14:11

Ton En Cor:

Hallo Jan en Anneke,
    Nog maar een keer gefeliciteerd wij waren een week te vroeg.Geniet van jullie welverdiende vacantie met de kinderen heel veel plezier.
    Tot over een paar weken maar weer want als jullie weer verder wandelen zitten wij in Spanje.

gr. en nog een fijne voortzetting met jullie
    onderneming.

• 02 Mei 2010 - 15:33

Helga En Erwin:

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Jan. Geniet nog even van wat "rustdagen" zodat jullie er straks weer tegen aan kunnen.

• 02 Mei 2010 - 17:53

Peet En Adrienne:

hey luitjes

wat een leuke foto's van Pavia. Geweldige temperatuur.Hier de hele dag geplenst. Moest toch werken dus dat is dan niet zoo erg.
    Patrick,Ilse en Annabel genieten ook wel volop van hun vakantie. Fijn hoor.
    Liefs uit Dongen en wij zijn benieuwd naar nog meer foto's van jullie allemaal in Pavia
    xxxxxxxxPeet en Adriënne

• 02 Mei 2010 - 17:56

Ada En Karel :

geniet van de kids dan kunnen jullie er weer tegen hier is het koud en nat maar dat hebben jullie genoeg gehad dus geniet maar lekker van het zonnetje nog bedankt voor de kaart en wandel ze nog groetjes uit moergestel doeiiii .

• 02 Mei 2010 - 18:33

Annie V.d.Dries:

Hallo daar, op de eerste plaats bedankt voor de kaart. ondanks de vlaggen hier, geloof ik dat jou verjaardag samen met je gezinnetje daar in italië zeker zo fijn is geweest Jan. Leuk zeg iedereen weer een weekje samen hë. Geniet er lekker van en even rust, daarna de laatste loodjes, klasse. Groetjes van Annie en Wim

• 03 Mei 2010 - 13:55

Joke En Louis:

van harte gefeliciteerd,
    janen anneke hadden al'n
    sms gestuur en 'n E-mail
    maar niet gereageerd jammer, maar toch heel veel plezier samen deze week en nog wandel pret
    groeten aan allemaal
    jo en louis

• 12 Mei 2013 - 09:24

Tonnie Derks:

hallo Jan het is wat laat maar nog gefeliciteerd met je verjaardag.De vlag hang straks
    bij thuis komst nog uit .Samen nog een leuke reis jullie hebben dat echt verdient
    Gr. Tonnie (sporten)