Gambassi Terme - Reisverslag uit Gambassi Terme, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Gambassi Terme - Reisverslag uit Gambassi Terme, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Gambassi Terme

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

18 Mei 2010 | Italië, Gambassi Terme

Hallo Allemaal,

Zo zijn we er een paar dagen niet, zo hebben we de mogelijkheid om weer eens iets op de site te zetten. Vanaf Massa hebben we meestal in de regen gelopen, waarvan natuurlijk weinig foto's beschikbaar zijn. Gisteren en vandaag hebben wij met droog weer de etappes af kunnen leggen. Dat is zachtjes uitgedrukt want vandaag hebben we Toscane leren kennen zoals Toscane bij ons bekend is: Een prachtig heuvellandschap met de zon hoog aan de hemel, en wij maar bergje op en bergje af. Het is nu echt genieten. Zoals je kunt zien zijn we vandaag tot in Gambassi Terme gevorderd en wij zullen proberen wat foto's er bij te zetten.

Ontvang onze hartelijke groeten en een extra knuffel voor Annabel en Pukkie.

De wandelstiertjes
Jan & Anneke.

• 18 Mei 2010 - 21:00

Fam. Vn Loon:

Hallo Jan & Anneke,

Leuk de foto's te zien van jou verjaardag en dat de kadootjes van Annabel heel gebleven ijn in de rugzak van Jan. Komen jullie nu al wat meer pelgims tegen of is het bij die 3 gebleven.Wijgaan zondag paaseiren zoken bij Omi en BBQen. Het weer wordt hierook al iets beter, vandaag nog wel koud maar lekker in het zonnetje. Wij merken dat jullie reis niet zo lang meer gaat duren, omdat we al dingen aan het plannen zijn waarbij we ook op jullie aanwezigheid rekenen. Grappig omdat op te menrken. Dan zie je maar weer dat de tijd snel gaat. Nog 31 dagen voor de uitgerekende datum.

Wandel met plezier en geniet van Toscane en het droge weer.

Liefs, Pat, Ilse, Annabel en Puk

• 19 Mei 2010 - 08:22

Cora:

Hallo Jan&Anneke,

Nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag.
    Ik kon niet eerder reageren i.v.m. onze verhuizing(geen internet)
    Verder alles goed nou hier bij Scab ook hoor.
    dat word voor mij straks toch weer wennen als ik de regio in ga.Ik heb hier met veel plezier gewerkt.Nou veel succes nog bij de laatste kilometers en tot gauw,
    Veel lieve Groetjes van Cora.