Col di Val d'Elsa - Reisverslag uit Rome, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Col di Val d'Elsa - Reisverslag uit Rome, Italië van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Col di Val d'Elsa

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

19 Mei 2010 | Italië, Rome

Hallo Allemaal,

Op weg naar het hotel passeerden wij vanmiddag een internetcafe. Daar maken wij natuurlijk meteen gebruik van. Vanmorgen zijn we met frisse moed en wat bewolking van start gegaan. Daarbij hebben we mooie foto's kunnen maken. De lunche hebben we genoten in San Gimignano een stad vergelijkbaar met Valkenburg. Zo touristisch. Amper de stad uit zagen we de bui al hangen. Als die onze kant maar niet uitkomt.
Jawel hoor vijf minuten later was er de bliksem en de donder en regende het ook nogal wat. Zei het niet zo extreem als de andere keren. Voor de zekerheid heb ik er toch maar een foto van genomen. Nu is alles voorbij en schijnt het avondzonnetje.
Morgen beloofde het dienstertje in het hotel weer zon en dan zullen we morgenavond in Siena zijn.

Vriendelijke groeten aan allemaal en een extra knuffel voor Annabel en Pukkie.

De Wandelstiertjes,
Jan & Anneke.

• 19 Mei 2010 - 16:40

Adrienne:

hoi wandelstiertjes

fijn dat het nu en dan lekker weer wil zijn. Anneke, jij zal NOOIT meer bang zijn van onweer haha. Nu ben jij volleerd. Lekker toch zo'n gewenning.
    Nou hier begint het ook een beetje meer zon te komen alhoewel ze voor volgende week weer maar 16gr. verwachten. dus écht mooi weer.....(ver te zoeken)
    Vandaag met Miranda en de kids een wandelingetje gaan maken. Ging fijn.
    Iedere dag gaat het nu beter.
    groetjes en wandel ze
    Adriënne

• 19 Mei 2010 - 17:47

Marieke:

Hoi Jan en Anneke
    Jullie een beetje zon wij ook.Tjonge wat schieten jullie al op. Hier gaat alles gewoon zijn gangetje.Al heb ik wel een beetje nieuws , NEE ik wordt niet weer Oma maar Bregje en John hebben een 5 daagse reis gewonnen voor de WK in Kaapstad.Ze zijn er heel blij mee. wandel ze maar weer en tot de volgende keer
    groetjes Marieke

• 19 Mei 2010 - 17:50

Tilly En Cees:

HALLOOKUS Anneke en Jan,

Hopelijk gaan jullie nu het echte mooie weer tegemoet ,want het zou jammer zijn om deze prachtige streek vanonder een capuchon en met grijze luchten te moeten passeren.
    Geniet van Siena, wat ook een pareltje is, en natuurlijk van al het moois wat jullie nog tegen komen.

Groetjes
    Tilly en Cees

• 19 Mei 2010 - 18:19

Jan-nelly V.tilborgh:

jan en anneke, ook vanuit sprang-capelle leven wij met jullie mee!! Wat hebben jullie al veel meegemaakt en veel moois gezien...Nu bijna bij het eindpunt..
    Wat een doorzetters,maar
    dat zegt jullie naam ook
    al "de wandelstiertjes"!
    Nog veel wandelplezier,
    geniet ze..........
    hartelijke groeten,
    .....jan en nelly.......

• 19 Mei 2010 - 18:48

Ans Niemeijer:

Nog geen 4 wk meer en jullie hebben het voltooid. Geweldig zoals jullie dit samen doen!
    Mooie foto's. We zijn toch wel 'n beetje jaloers. Hou nog even vol en geniet er maar van. groetjes Fons en Ans

• 19 Mei 2010 - 19:07

Kell Am See Groep:

Beste Jan en Anneke

De beste foto tot nu toe(ha-ha)
    Een grote grijze wolk.
    Nog enkele dagen en dan hebben jullie de tocht volbracht. Jullie gaan als een speer. Geniet van de komende weken en hopen dat jullie prachtige zonnige dagen mogen hebben in het mooie
    Italie.

Vele groeten uit het zonnige Tilburg.

• 19 Mei 2010 - 20:09

Ada En Karel:

hoi Anneke en Jan jammer van het weer maar jullie zien toch veel mooie dingen ik ben vandaag met mijn zus naar de oirschot gewandeld en een kaarsje op gestoken voor jullie dat de laaste loodjes niet te zwaar mogen zijn ik heb de bevesteging binnen voor de vierdaagse wandel ze nog groetjes uit moergestel doeiiiiii.

• 19 Mei 2010 - 22:27

Patje:

Hoi Wandelstiertjes,
    Hoe dichter jullie bij Rome komen hoe vaker dat er iets op internet verteld wordt. Wij moeten dagelijks het net op want anders missen we mooie belevenissen van jullie. Leuk hoor we krijgen de sfeer nu bij ons in de huiskamer mee.
    Annabel heeft vandaag heerlijk met opa Sjef op de boerderij gespeeld. Veel getuinieerd en lekker op de koets in slaap gevallen in de armen van tante Brechtje.
    Veel liefs en een dikke kus Annabel,Ilse, Pukkie en Patje.

• 21 Mei 2010 - 11:02

Cees En Jeanne Meijs:

Hoi Anneke en Jan,
    wat gaan jullie toch snel, hebben jullie vleugeltjes? Wij zijn 2 jr. geleden in San Gimignano op vakantie geweest, erg mooie stad, net als zo vele in Toscane. Leuk, zo herkenbaar waar jullie nu zijn. Geniet maar met volle teugen, ook al missen we jullie gezelligheid wel bij het sporten. Veel wandelplezier. Groetjes Jeanne en Cees

• 21 Mei 2010 - 16:33

Kell Am See Groep:

Hallo Stierjes Wat een mooie omgeving als het zonetje schijnt,
    Ik was de plaats Lucca ineens kwijt in het rijtje dit komt omdat er een verkeerde datum bij staat. "nog maar 297 km" en dat kunnen jullie.

• 22 Mei 2010 - 06:09

De Vriesjes :

Lieve Jan en Anneke

Nog even en het einde is in zicht. Geweldig hoe jullie er weer door heen stappen. Ik denk wel dat jullie inmiddels aardige pelleboeren zijn geworden en haarfijn weersvoorspellingen kunnen doen. Wat een regen hebben jullie al niet gehad! Hier alles ok, gaan met goede moed de pinksterdagen in. Tot snel, liefs de vriesjes

• 24 Mei 2010 - 09:03

Ben En Marian Van Ou:

Jan en Anneke.
    Groetjes uit tilburg en het gaat lekker met jullie zie ik gelukkig maar.Voorlopig laatste reaktie van ons gaan nu zelf op Vak. naar Salou zijn 9 Juni weer terug.Groetjes ben en marian van oudheusden

• 24 Mei 2010 - 14:52

Majorie & Corné:

Potverdorie Jan & Anneke,

Mooie prestatie, wij zijn onderweg naar Rome (wel met de auto...) ooit omgedraaid bij San Gimingiano! Jullie gaan gewoon door, toeristisch is wel een understatement, wel mooie Toscaanse gerestaureerde gebouwen. Ga zo door, de grootste afstand is achter de rug. natuurlijk ook van Lies veel succes voor de resterende kilometers!!

• 24 Mei 2010 - 21:29

Anneke En Kees Vd Wo:

hoi jan en anneke

ik neem mijn petje af voor jullie hoor.
    dat je met zo slecht weer toch de moet er in houd .
    jullie zijn daar weer een jaartje ouder geworden .wij zijn een week mee het rodekruis op vakantie geweest in zoomere . was erg leuk wel slecht weer . maar we hadden leuke gasten bij ons .
    en onze kees vond het ook leuk .
    daar ben ik blij mee wand het is leuker samen te zijn .
    is hij ook niet alleen thuis.
    wij wensen jullie nog fijne loop vakantie .

• 26 Mei 2010 - 14:49

Rien En Dora :

dag wandelaars ! jullie schieten lekker op zeg ! al in de buurt van Siena .is het nu ook een beetje mooi weer ? wat is er een water gevallen he ? hopelijk is dat nu voorbij en kunnen jullie op het doel af !!! groeten uit de kets rien en dora n