Diekirch - Reisverslag uit Diekirch, Luxemburg van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Diekirch - Reisverslag uit Diekirch, Luxemburg van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Diekirch

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

24 Maart 2010 | Luxemburg, Diekirch

Hallo allemaal,

We hebben vandaag weer de kans gekregen om ons verhaaltje op internet te zetten. Helaas is er ook nu geen mogelijkheid om de foto's er bij te zetten. Dus daarvoor nog meer geduld a.u.b.

Op de eerste plaats willen we Theo en Anita proficiat wensen met hun 25 jarig huwelijk.Was het een leuke dag?

Over zondag zijn we vlug uitgepraat: blub, blub en sneeuw.(foto komt nog) Zeer zwaar lopen.
Maandag hebben we het mooie bericht ontvangen van de geboorte van Jelte de 3e zoon van Erik en Natascha.
Onze hartelijkefelicitaties.
Nu over het lopen, maandag,dinsdag en vandaag schitterend gelopen met schitterend weer langs de Our af, via Viande naar Diekirch.
In vergelijking met het kanaal van vorige week was dit afwisselend in kronkelende zin en steigende en dalende zin, met prachtige vergezichten.

Groetjes aan iedereen en een extra knuffel voor Annabel. xxxxxxxxx

De wandelstiertjes jan & Anneke.

• 25 Maart 2010 - 11:48

Bart En Toos:

Hoi stiertjes, jullie gaan zo snel dat de afstand te groot is voor gauw een kopje thee. Moet ook weer om 17.00 uur op mijn post zijn, dus dat haal ik niet. Zal bij een (ge)bakje aan jullie denken. Veel liefs en groetjes, ook van Bart.

• 25 Maart 2010 - 14:06

De Theeleuten:

Hoi sportvriendjes,zitten hier, terwijl de zon hoog aan de hemel staat, onder het genot van lijnonvriendelijke, lekkere versnaperingen naar jullie avonturen op Cor's lèèptopke te kijken. Zitten weer door elkaar heen te beppen,dus erg gezellig. We missen jouw inbreng in het gesprek, Anneke. We wensen jullie veel loopgenot, mooi weer en een voorspoedige tippel!

• 25 Maart 2010 - 14:34

Adriënne:

hoi hoi

Vandaag erg hard aan het kuisen geslagen. Met de zon al vroeg aan de hemel was dat geen straf.
    Ben gisteren ff naar Natascha geweest. Wat een schatje. Zo fijntjes.
    vrijdag gaan we officieel op kraamvisite.
    groetjes
    Adriënne

• 25 Maart 2010 - 14:47

Lian V Beerendonk:

Hallo Anneke en Jan ik hoorde van Brigit dat jullie al vertrokken waren, en dat het goed gaat hoorde ik vanmorgen van Ilse.
    Een goede reis en we zullen jullie volgen via deze site.
    Groetjes Lian van de bakker.

• 25 Maart 2010 - 19:53

Jan:

Jan en Anneke,
    Rien en ik hebben met plezier jullie dagboek gelezen en de foto's bekeken. Wat zijn jullie met een prachtige activiteit bezig.
    We wensen jullie een goede wandeling toe en we zien al weer uit naar het volgende verslag.
    Groeten!

• 25 Maart 2010 - 22:37

Natascha En Mannen:

Hoi wandelstiertjes,

Bedankt voor de leuke en mooie kaart voor onze zoon Jelte. Het is een prachtig mooi ventje. Tim en Stijn zijn harstikke trots op hun kleine broertje. Leuk is dat om te zien hoe zij erop reageren. Tim heel rustig en voorzichtig en onze Stijn vliegt erop af bij wijze van.

Maar jullie hebben al heel wat moois gezien en dat wordt alleen nog mooier, en met dit prachtig weer. Lekker genieteren en soms zwoegen....
    Wij wensen jullie heel veel goed weer toe en dat die beentjes maaar goed hun best blijven doen.

Annabel is trouwens gister al Jelte komen bewonderen met Patrick en Ilse, die wilde heel graag de baby zien.

Heel veel liefs

Natascha