Metz - Reisverslag uit Metz, Frankrijk van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Metz - Reisverslag uit Metz, Frankrijk van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Metz

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

28 Maart 2010 | Frankrijk, Metz

Hallo allemaal,

Op de eerste plaats willen wij jullie allemaal hartelijk bedanken voor de leuke reacties die wij van jullie mochten ontvangen. Het is voor ons ook leuk om te horen hoe het bij jullie gaat en hoe jullie onze reis ervaren.
De laatste dagen zijn echter niet om over naar huis te schrijven want we hebben regelmatig regen op onze bol.
En Cees, welke kant we ook op gaan, we zien geen zon en geen schaduw.
Maar goed ook hier zal een eind aan komen.

Ontvang heel veel liefs, groetjes en een extra knuffel voor Annabel.
De wandelstiertjes Jan & Anneke.

• 28 Maart 2010 - 18:09

Marieke:

Hoi Wandelstiertjes
    Ik zal eens wat zon jullie kant op sturen want hier is meer dan genoeg.Hoop echt voor jullie dat het wat beter weer gaat worden
    Kusjes Marieke

• 28 Maart 2010 - 21:41

Wim:

Haai Jan en Anneke,

Goed om te lezen dat mijn ex collega´s al gestart zijn en dat alles goed gaat behalve de regen. Maar ja na regen komt zonneschijn zeggen ze altijd en waar jullie naar toe gaan is er genoeg. Ik zal jullie tot het eind volgen, ik heb er de tijd voor.

Wim en Jolanda uit Oisterwijk

• 29 Maart 2010 - 06:29

Jolanda, Amber &Toni:

Hallo levensgenieters,

Het is weer fantastisch waar jullie mee bezig zijn, respect! Jullie komen op mooie plekjes, waar wij, verwend in de auto,zo aan voorbij rijden. Geniet ervan, dat zonnetje komt zeker nog.

Patjes verjaardag was gezellig, maar niet geheel compleet zonder jullie. Annabel heeft goed gezorgd voor Amber, al wilde ze zelf -deze week- een broertje.

Knuffel van Amber en groetjes van ons.

• 29 Maart 2010 - 12:45

Natascha:

Hallo Anneke en Jan,

Wij (Siraar, Jose, Cor, Jan en ik) willen jullie nogmaals hartelijk bedanken voor de gezellige uurtjes bij ons in het huisje. We hebben er allemaal erg van genoten. Op de terugreis naar Nederland hebben we het verrassingsei opengemaakt en hebben heerlijk genoten van deze tractatie. Bij elk chocolaatje hebben we even aan jullie terug gedacht. We nemen allemaal ons petje voor jullie af. Wat een hondeweer was het zeg. Toen we jullie afgezet hadden, ging er ineens een waarschuwingslampje aan in de auto. Kans op gladheid - buitentemperatuur 3 graden. Dat is toch niet leuk meer. We waren blij, dat jullie die dag de barre kou hadden overleefd. We hopen allemaal, dat het weer de komende maanden beter zal worden.

groetjes Natascha, Siraar, Jose, Cor en Jan

• 29 Maart 2010 - 13:20

Natascha En Mannen:

Hoihoi daar in La douce France,

Wij wensen jullie nu toch weleens heel veel zon toe en geen druppie regen meer.

Ook nog gefeliciteerd met Patrick zijn verjaardag.

Hier in de Moer alles oke. Jelte doet het goed en ik begin ook weer steeds weer meer te kunnen. Eindje de Hooivork en terug..haha dat is een inniemienie in vergelijking met wat jllie afleggen te voet.

Nog veel wandelplezier en groetjes vanuit de Moer.

Natascha

• 29 Maart 2010 - 13:24

Henk:

Hallo Jan en Anneke,

Jullie gaan werkelijk als een speer, in 2 weken al weer in Metz. Petje af. Ben al angstvallig aan het rekenen wanneer jullie Italie binnen trekken. Ik hou het in de gaten !
    Toen ik van Metz naar Nacy liep, was het 40 graden en werd de 4-daagse afgelast. Dan is een beetje regen misschien niet zo heel erg ? Groeten Henk

• 29 Maart 2010 - 14:01

Annie En Wim:

Hallo daar, wat leuk dat jullie steeds verrast worden door mensen van thuis en wat leuk die foto"s ik kan me moeilijk voorstellen dat jullie al in Metz zijn. in de tijd dat wij met auto en caravan naar Spanje gingen, vond ik Metz toch al een behoorlijk endje op weg!
    Nou op dezelfde voet verder, maar wel met beter weer. Lieve groetjes van ons SUCCES.

• 29 Maart 2010 - 14:09

Ada En Karel.:

hoi luitjes. wij hebben een mooie week gehad met veel zon nu het weer wat minder is mopperen we al weer een beetje als we dan naar jullie foto kijken maar het staat je wel goed maar jullie zijn bikkels dus het komt goed met jullie nog van H G met Patrix zijn verjaardag nog heel veel wandel plezier en veel liefs van ons doeiiiiiii

• 30 Maart 2010 - 06:24

Monique Van Roozenda:

Hallo wandel stiertjes.Wij volgen jullie ook op de voet na aanraden van patrick.Kei leuk.Jammer dat het weer niet mee zit,Houd moed.Na regen komt zonneschijn.Wat ik even wilde laten weten is dat ik vandaag met rob en sjef naar de kok ga om de bestelling te doen voor de wedstrijd.Ik zal je missen anneke,maar we doen ons best.Nou wandelse samen en tot schrijfs.monique

• 30 Maart 2010 - 13:47

Louis En Joke:

en jan en anneke jij denken dat da alleen bij
    in de buurt is maar das hier ook hoor groete en vuel wandel genot samen,
    en weinig regen.

• 30 Maart 2010 - 13:47

Ludo Gerritsen:

Hoi Anneke en Jan,

Wat zijn jullie toch weer een topprestatie aan het leveren! Ik mag hopen dat het weer wat beter aan het worden is, wel zo gezellig. Zeker wel gezellig geweest toen je bij de Zwetjes op visite was? Nou heel veekl succes nog.

Ludo

• 01 April 2010 - 08:20

Het Thuisfornt:

Lieve Jan en Anneke,

Qua weer zit het jullie niet echt mee, maar het lijkt er wel op dat jullie de wind in de rug hebben aan jullie loop tempo te zien. Het zal toch niet zo zijn dat wij jullie in midden Italie op mogen komen zoeken.

Alles is verder goed hier. Druk met de voorbereidingen van de wedstrijd. Even stress want het Programma boekje moet af. Rob staat vandaag met een stukje in de krant over de wedstrijd. Tamara en Rob gaan proberen jullie plaats in bij de catering in te vullen.

Annabel ik iedere keer blij met de knuffel van jullie en geeft hem dan namens jullie weer door aan Pukkie.

Heel veel liefs en dikke knuffels voor jullie.
    Tot hoors,
    Patrick, Ilse, Annabel en Pukkie

• 01 April 2010 - 08:53

Zoë,omi,Adriënne:

hallo Anneke en Jan

We zitten nu op de laptop alle berichten van jullie te lezen. Nou jullie hebben slecht weer, nou hier net ook een hagel en natte sneeuwbui.
    dinsdag is omi gaan kaarten en ja hoor weer prachtige kaarten. Zal 'ns niet zo zijn.
    Wij missen jullie erg, zeker de telefoontjes die ik IEDERE dag van jou kreeg. haha.
    wij hopen op een gezellig weekend.
    liefs en een knuffel van Zoë, en een dikke kus van omi en Adriënne

• 01 April 2010 - 13:30

Ans Niemeijer:

Hallo Jan en Anneke,

Het weer in Tilburg is ook niet om naar huis te schrijven, maar jullie "moeten"er doorheen. Het komt goed. Zing 's morgens EENS SCHIJNT WEER DE ZON en je krijgt deze die dag.
    groetjes Fons en Ans

• 01 April 2010 - 16:19

Patje:

Dag stiertjes, via de SMS had ik vernomen dat gisteren weer een dag was waarbij alle soorten weertype voorbij gekomen zijn. Regen,hagel, sneeuw maar dus ook zon. Dat is dan wel prettig dat dat zonnetje er ook bij zat. Redden jullie het een beetje met de kleding nu dat ze zo vaak getste worden op vocht, wind en zweet bestendigheid. Er is één brief, van OMI, naar het postrestant adres gegaan in Epinal. zijn jullie daar morgen al of doen jullie daar nog een paar dagen over? Jullie hebben er zo de vaart in. Je zit al bijna op 1/3 van heel de reis. Blijf genieten en tot snel. Ilse, Annabel en Patje

• 01 April 2010 - 19:06

De Vriesjes :

lieve jan en Anneke,

Wat leuk om jullie wandelervaringen weer op de voet te volgen. We zijn blij dat jullie er zo goed de vaart in hebben. Hier alles ok, weer terug van Afrika wat een prachtige belevenis was. Deze prestatie staat natuurlijk in het niets wat jullie doen, maar het was gezellig weer bij de familie te zijn. Met de kinderen alles ok, hebben een fijn lang paasweekend vrij. Het ga jullie goed en weet aan het einde van de horizon schijnt altijd de zon. Liefs van ons allen!

• 01 April 2010 - 19:07

Robbrecht:

Jullie schieten lekker op zeg ondanks het baggerweer!!! Hier draaien de duimen voor wat zon zowel voor julllie als voor hier in heukelom!! Robke is lekker druk met de wedstrijd en is vandaag met zn snuffert in het brabants dagblad verschenen! Erg leuk!

Heel veel liefs,
    Brecht & Rob en een lebber van Anderz