Kell am See - Reisverslag uit Kell am See, Duitsland van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Kell am See - Reisverslag uit Kell am See, Duitsland van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Kell am See

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

26 Maart 2010 | Duitsland, Kell am See

Hallo Allemaal,

Hoezo in Kell am See?
Wij zijn opgehaald door Siraar en vrienden. Die zijn een weekje in een Landal Greenpark aan het logeren en vonden het leuk dat wij daar een nachtje zouden komen logeren, dus hebben ze ons in Grevenmacher opgehaald. Ongeveer 50 km rijden. Ik hoop dat ze ons morgen weer op dezelfde plaats terug brengen.
Ondertussen zijn we twee dagen verder en ongeveer 50 km verder in Grevenmacher. Hier in het park hebben we een laptop kunnen huren om ook de foto s er op te kunnen zetten.

Het gaat allemaal naar wens al zijn we vanwege de regen de GR5 niet helemaal aan het volgen.

Groetjes en een extra knuffel voor Annabel.
De wandelstiertjes Jan & Anneke.

• 26 Maart 2010 - 21:35

Tilly En Cees:

Hallookus maotje en ons Anneke.
    Tof om te heure,efkus naor dun Heimat en dan ok nog bij dun Everardus en aonhang, harstikke leuk.
    Toevallig,de dagspreuk op de kalender was
    Wandel met je gezicht in de zon….dan valt de schaduw achter je!

Groetjes
    Tilly en Cees

• 26 Maart 2010 - 23:43

Patje:

Hoi wandelstiertjes, het vierde land is weer bereikt. mooi hoor die vier vlaggetjes op deze site. Hé, het is al weer de 27-ste. ik ben weer een jaartje ouder. Ik ga na de voorbereidingen nu lekker naar mijn mandje. Welterusten ouders of moet ik zeggen goede morgen of goede avond wanneer jullie dit berichtje weer lezen. Annabel, Ilse en Patje.

• 27 Maart 2010 - 13:58

Oma En Adriënne:

hoi Anneke en Jan
    Hardstikke bedankt voor de mooie brief die ik ontvangen heb. We staan in de starblokken om naar Patrick te gaan.
    nu wandel ze en tot horens
    veel liefs en dikke kus

oma en Adriënne

• 27 Maart 2010 - 17:02

Helga En Erwin:

Hoi Jan en Anneke,

goed te horen dat de tocht voorspoedig verloopt. Ook leuk dat je Siraar en José tegenkomt. Ik moet wel zeggen dat de regenjas Anneke heel charmant staat.

groetjes en wandel ze.
    Helga en Erwin

• 27 Maart 2010 - 18:26

Frank En Ingrid Bree:

Hoi flinke stappers, jullie doen het goed en het is leuk om de verslagen een beetje te volgen. Zo te zien is het weer super gezellig daar in die bungalow.
    Wij wensen jullie alleen maar goede dingen toe.
    Veel groetjes van het Breese gastgezin.

• 27 Maart 2010 - 19:04

Marieke:

Hoi Jan en Anneke
    Vanuit een zonnig Spanje lees ik hoe het nu met jullie is .Geweldig dat jullie al zo ver zijn wel bijzonder die foto van Anneke in de lange regenjas en met een voet in de sneeuw.
    Groetjes en xxx Marieke

• 28 Maart 2010 - 06:57

Lies Verbunt:

hoi anneke en jan
    leuk om te zien en te lezen dat het goed met jullie gaat.
    fijn dat ze jullie toch konden halen en dat het gezellig was.
    nog veel wandel plezier en mooie foto,s maar hopelijk zonder regencape.
    heel veel groetjes lies

• 28 Maart 2010 - 11:36

Wil & Jo:

Hoi Stappers. Het gaat weer lekker. Zeer snel en
    jullie lopen in een mooie omgeving. Jammer dat je verder moet. Maar er komen wel meer van die streken dat je kunt genieten van de natuur. TOP geniet er van.Groetjes Wil & Jo

• 28 Maart 2010 - 17:20

Riet En Frans:

wat leuk zo met siraar
    weer is wat anders
    laat je maar lekker verwennen.
    de groetjes en tot mails x x

• 28 Maart 2010 - 20:34

Ton En Cor.:

Hallo Jan en Anneke,
    Wat zijn jullie al ver
    gevorderd jammer dat het weer niet mee werkt bij ons is het ook weer koud geworden.
    Je moet maar zo denken
    na regen komt zonneschijn.
    Wij wensen jullie nog een prettige voortzetting en een zonnige tocht verder.

Cor en Ton.

• 31 Maart 2010 - 08:52

Ben En Marian Van Ou:

gelukkig alles goed met jullie veel plezier verder.en Jan operatie geslaagd bij mij en nu maar oefenen he.Groetjes Ben en Marian van Oudheusden

• 03 April 2010 - 15:39

Rien En Dora :

dag lieve wandelaars ! we leven weer van harte met jullie mee en wensen je mooi weer en goede gezondheid tot gauw en sterkte met de kilometers !!!!! daaaag rien en dora

• 08 April 2010 - 11:10

Ben En Marian:

he luitjes hopelijk gaat alles nog goed met jullie Geoetjes Ben en Marian van Oudheusden
    tilburg