Bollenberg - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Bollenberg - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Bollenberg

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

03 April 2010 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal.

Om iedereen de angst te ontnemen willen we met de hand op ons hart melden dat het met de voet van Anneke helemaal goed gaat.
Met de rest dat er boven zit en met degene die er naast loopt ook.
Vandaag zitten we in een hotel midden in de wijngaarden en in geen velden of wegen is er iets te bekennen.
We hebben een poging gedaan foto`s erbij te zetten maar dat is helaas niet gelukt. Ondanks de medewerking van het personeel hier.

Liefs aan iedereen en een dikke knuffel voor Annabel en Pukkie.

Hier worden de huizen en tuintjes extra versiert i.v.m. Pasen.
Fijne paasdagen.

De wandelstiertjes
Jan & Anneke

• 03 April 2010 - 20:03

Wim:

Hoezo, voet van Anneke????????

• 04 April 2010 - 04:31

Marieke:

Hoi Wandelstiertjes
    Voet van Anneke ??? Ik heb nergens gelezen dat er iets mis mee was.Maar het is fijn te lezen dat het met de voet en de rest wat er boven zit en naast loopt goed gaat
    xxxx Marieke

• 04 April 2010 - 06:24

Jan:

Jan en Anneke,
    Wij wensen jullie een heel mooi Paasfeest.
    We kijken weer uit naar foto's waarop we jullie kunnen zien op je weg naar Rome.
    Groeten,
    Jan

• 04 April 2010 - 09:17

Bernite En Rob:

Ook wij wensen jullie fijne Paasdagen en niet op de eieren lopen!

• 04 April 2010 - 10:25

Siraar En Jose:

Omdat je nog niet in Rome bent kan de Paus jullie nog geen Zalig Pasen wensen. Daarom vanuit Tilburg een Zalig Pasen toegewenst.
    Wij kijken nog iedere dag terug op jullie ontmoeting in Kell am See. De avond en nacht gingen veel te snel voorbij. Ook als weerman heb ik jullie de dag van vertrek in Kell geen zonnige dag kunnen bieden. Anneke, hopelijk gaat het weer beter met je voet en ik besef dat je een zeer goed doorzettingsvermogen hebt om iedere dag weer de eerste stappen te zetten. Jan en Anneke wij wensen jullie nog veel zonnige wandeldagen toe en groeten jullie.

Siraar en Jose

• 04 April 2010 - 10:53

Natascha En Mannen:

Wij wensen jullie ook vanuit de Moer hele fijne paasdagen toe.

Natascha, Erik, Tim, Stijn en Jelte.

• 04 April 2010 - 11:31

Annie Tekath:

hoi anneke en jan.
    wij hebben jullie even niet gevolgd wegens omstandigheden.
    maar ik lees nu dat het weer goed gaat, met je voet.
    nog fijne paasdagen
    groetjes leo en annie

• 04 April 2010 - 12:32

Helga En Erwin:

Hoi Jan en Anneke,
    hopelijk is het bij jullie beter paasweer dan in Tilburg. Jullie hebben nog niet al teveel geluk gehad met het weer tot nu toe; maar jullie gaan in ieder geval de goede kant uit. Jammer dat het moeilijk is om foto's te plaatsen. Zijn we wel benieuwd naar. Nog veel succes.

gr
    Helga en Erwin

• 04 April 2010 - 18:34

Ada Karel :

hoi luitjes fijn dat het goed gaat met je voet hier is alles ook goed wandelse nog en tot over 72 dagen bedankt voor het berichtje we gaan het bij mijn zus weer proberen velen groetjes van ons

• 04 April 2010 - 18:48

Annie En Wim:

Ook wij wensen jullie fijne paasdagen. Heel anders dan jullie gewend zijn natuurlijk, maar wel iets om lang aan terug te denken, klasse en nog eens klasse hoor. groetjes maar weer en we zullen de zon naar jullie sturen als we hem hier zien!!!!!!

• 05 April 2010 - 10:09

Mien En Coby:

We vinden het reuze knap dat jullie dit doen en volhouden. We wensen jullie nog een voorspoedige voortzetting van jullie reis.

• 05 April 2010 - 14:56

Familie Kemmeren:

hoi anneke en jan

het is een beetje laat maar hopen dat jullie ook fijne paasdagen hebben
    en hopen dat de voet van anneke weer gauw beter wordt
    groetjes van theo nellie natascha erik robbin natasja tim stijn en natuurlijk jelte :-)

• 05 April 2010 - 16:05

Corrie En Jan:

Hoi zus en zwager mijn pc was gecrasht van daar deze latere reaxtie maar beter laat dan nooit he, wat gaat het toch snel met jullie en dat de voet van ons anneke weer mee hobbelt, wij hopen dat jullie een mooie paas tocht hebben gehad hier was het geen mooi weer we blijven jullie volgen hoor geniet er samen lekker van zet hem op he. gr Corrie en Jan

• 05 April 2010 - 17:05

Ton En Cor.:

or.wandelaars,
    Gelukkig gaat het weer goed met de voet van Anneke Ik weet niet wat daarmee gebeurt is maar dat horen we nog wel.
    Fijne pasen

• 08 April 2010 - 19:12

Theo En Anit:

Hoi Jan en Anneke,
    Ik lees net dat jullie vorige week al in Colmar waren. Wat een afstand. We komen er 's zomers altijd langs als we naar Toscane rijden. Maar dan komen jullie nu in de echte bergen? Succes en we blijven jullie volgen.