Belfort - Reisverslag uit Belfort, Frankrijk van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Belfort - Reisverslag uit Belfort, Frankrijk van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Belfort

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

05 April 2010 | Frankrijk, Belfort

Hallo iedereen,

Hier zijn we weer.
Zoals je ziet zijn we vandaag tot Belfort gekomen en eindelijk een dag zonder regenkleding aan de wandel. De zon heeft geschenen maar desalnietemin was het aan de zeer frisse kant, maar hier zijn we al heel erg blij mee.
We zitten nu in een cybercafe en nou moet het toch kunnen dat er foto's bij komen.

Groetjes en een extra knuffel voor Annabel en Pukkie.

De wandelstiertjes Jan & Anneke.

  • 05 April 2010 - 20:58

    Fam. Heerkens:

    Hoi Wandelstiertjes,
    Eindelijk gevonden op internet, dus we gaan het nu met de hele familie volgen.
    Heeeel veel succes met de tocht! Leuke foto's.
    Hopelijk hebben jullie mooi weer vanaf nu.
    Groetjes,
    Huub & Marga Heerkens
    Marielle Saskia Claudette
    En de rest

  • 06 April 2010 - 09:01

    Henk Smits:

    Hoi Jan en Anneke, leuk om jullie reis op deze manier een beetje te volgen. Ik hoop dat het weer nu een beetje beter wordt met de zon erbij is het toch allemaal wat aangenamer.
    Maar zo te zien op de fotos hebben jullie daar geen moeite mee. Nou succes verder en vooral veel plezier. gr. Henk

  • 06 April 2010 - 09:10

    Adrienne:

    Hoi Anneke en Jan

    Mijn eerste ochtend zit er weer op na een geweldig weekend met POeet en ons Moeder in Engeland.
    Op de terugweg was mijn batterij van mijn mobieltje leeg dus pas thuis zag ik je smsje. Hoop dat je het antwoord gelezen hebt.
    Goh foto's met sneeuw. jeminee wel koud hoor. Hier nu lekker zonnetje.graad of 15 dus...wel lekker om te wennen voor de HITTE komt haha.
    Vanmiddag met Miranda voor een echo. Ze weten nog niet precies of het babietje goed ligt. vandaar.
    Dikke kus
    Adriënne

  • 06 April 2010 - 13:44

    Philo:

    Toch heel leuk al jullie verslagen, zo lees je nog eens wat,. Adrienne en Peet nog
    gefeliciteerd, jullie worden weer oma, ook voor je moeder.
    Nu Anneke en Jan ik heb ook iets gemist, over de voet van Anneke,zijn het die tintelingen in de tenen? Nu het ziet er naar uit dat de lente door zet, hier was het vandaag een heerlijke dag, lunchje in het zonnetje, met de kleine en Denise. Heel veel wandelgroetjes Philo

  • 07 April 2010 - 14:57

    Kell Am See Groep:

    Mooie foto's
    Maar zijn jullie niet een beetje van het padje af? ( als ik die rechte lijn volg.) of is dit de meest "makkelijke" weg?

    Groetjes Siraar, José, Natascha, Ja en Cor.

  • 07 April 2010 - 17:34

    José:

    Hallo Jan en Anneke,
    Wat zijn jullie al ver zeg. Mooie foto's, maar die sneeuw. Alsof jullie die afgelopen winter nog niet genoeg gezien hebben. Hopelijk wordt het weer nu beter. Hier in ieder geval wel.
    Groetjes en wandel ze.

  • 07 April 2010 - 20:30

    Ton En Cor.:

    Hallo wandelaars,
    Zijn jullie zo hoog aan het wadelen dat je in de sneeuw loopt?
    Ik hoop dat vanaf nu het weer beter word bij ons was het vandaag lekker.
    gr. Ton en Cor.

  • 07 April 2010 - 20:30

    Ton En Cor.:

    Hallo wandelaars,
    Zijn jullie zo hoog aan het wadelen dat je in de sneeuw loopt?
    Ik hoop dat vanaf nu het weer beter word bij ons was het vandaag lekker.
    gr. Ton en Cor.

  • 07 April 2010 - 20:37

    Ton En Cor:

    Hoi Anneke en Jan,
    Bij het nalezen zag ik dat ik een N vergeten was ik heb trouwens nog nooit van wadelen gehoord
    en misschien jullie ook niet.
    Dat overkomt mij wel meer want ik lees het pas als ik het al verzonden heb.
    tot de volgende brief.
    cor.

  • 08 April 2010 - 17:44

    Ada En Karel :

    hoi Anneke en Jan toch nog een beetje wintersport zo te zien maar het zonnetje komt in zicht wel mooie plaatjes en een mooie tocht wij gaan dit weekend met mijn zus naar de achterhoek om te wandelen nog veel wandel plezier groetjes .

  • 08 April 2010 - 18:07

    Kees En Anneke V D W:

    hoi hier ben ik weer .
    heb jullie gevonden .
    maar ik heb op de een andere data geschreven.
    ben blij tehoren dat het weer beter is .en dat ik nu op de hoogte kan blijfen zonder ons ada.
    zijn mooie fotos jullie zien wel veel .
    maar wel knap doe jullie niet na .ik blijf op de hoogte.en hoop dat het weer beter word met veel zon.
    veel groetjes

  • 10 April 2010 - 14:11

    Lies Verbunt:

    Hoi Anneke en Jan.
    bedankt voor de kaart ik weet dat jullie ook aan Jan denken.
    het is leuk om fotos van jullie te zien dan zie je dat het goed met jullie gaat.
    veder wens ik jullie alle goeds en heel veel groetjes Lies

  • 10 April 2010 - 17:30

    Kkees En Hannie:

    Hallo Jan en Anneke,
    Ondanks dat jullie niet zo'n goed weer hebben gehad, moet het toch enerverend zijn. En wat gaat het snel, al weer een maand onderweg.
    Het weer kan alleen maar beter en dat gaat vast gebeuren.
    Vele groeten van Hannie en Kees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Belfort

Wandelstiertjes naar Rome

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2010

Tilburg2

05 Juni 2010

Tilburg

02 Juni 2010

Rome3

01 Juni 2010

Rome2

31 Mei 2010

Rome
Jan en Anneke

Actief sinds 02 Jan. 2010
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 83410

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2014 - 12 Augustus 2014

De Grote St. Bernardpas

15 Juli 2013 - 19 Juli 2013

Vierdaagse Nijmegen

05 Mei 2013 - 10 Juni 2013

De Camino

11 Augustus 2010 - 15 Augustus 2010

Heuvellandvierdaagse

15 Maart 2010 - 15 Juni 2010

Wandelstiertjes naar Rome

13 November 2011 - 30 November -0001

Pelgrimspad

Landen bezocht: