Pontarlier - Reisverslag uit Pontarlier, Frankrijk van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Pontarlier - Reisverslag uit Pontarlier, Frankrijk van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Pontarlier

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

10 April 2010 | Frankrijk, Pontarlier

Hallo allemaal,

Vanuit Belfort zijn we met de zon mee een heel stuk naar het zuiden afgezakt. De laatste dagen is de zon ons goedgezind, maar omdat we nu geklommen zijn naar de 1000 meter is het dan met wat wind toch nog fris.We zijn er heel erg blij mee, want dat is heel goed wandelweer.
Ondanks de hoogte hebben we vandaag nauwelijks hoeven te klimmen of dalen.
Afgelopen dagen liepen we ook langs de Zwitserse grens en zullen die eerdaags oversteken richting Lausanne.
We zijn benieuwd hoeveel hoogteverschil wij daar per dag te verwerken krijgen.

Groetjes en een extra knuffel voor Annabel en Pukkie,

De wandelstiertjes,
Jan & Anneke.

• 10 April 2010 - 19:44

Natascha En Mannen:

Hoi Wandelstiertjes,

Wow wat zijn jullie toch al een eind in Frankrijk. Ik denk dat jullie heel veel mooie natuur schoon tegen komen, geniet er heerlijk van.

groetjes van ons allen vanuit de Moer
    Ook Theo en Nel

• 10 April 2010 - 22:57

Joke En Louis:

zo,zo het lijke wel 'n
    hardloop geam, jullie gaan wel hard hoor, onvestelbaar, maar met lekker weer dan gaat 't van zelf he,nou groetjes en veel wandel genot.

• 11 April 2010 - 07:08

Marieke:

Hoi Jan en Anneke
    Ben blij te lezen dat de zon jullie nu goed gezind is .Zo word wandelen gewoon heel aangenaam.
    Groetjes en kus van Marieke

• 11 April 2010 - 10:34

Wil & Jo:

Hoi stappers het gaat lekker, Hebben jullie schoenen met hazen leer,
    We zijn even weg geweest
    naar tenerife
    en we hebben gelijk een stuk gemist, Maar het gaat toch weer goed, geen probleem meer met de voet? We duimen voor jullie. Groetjes uit Goirle

• 11 April 2010 - 13:51

Jeanne En Tonnie:

Hoi Jan en Anneke,
    wat gaan jullie snel zeg, knap hoor. Fijn dat het lekker wandelweer is. We wensen jullie heel veel succes en veel wandelplezier. Groetjes van Tonnie , Jeanne en Cees

• 11 April 2010 - 15:27

Peet En Adriënne:

hey luitjes daaro
    nou wij zijn ook wezen wandelen vandaag maar het viel echt tegen. Koude wind en de zon maar magertjes.
    Jullie hebben het weer beter op de hand zo lekker met de zon. Het loopt altid gezelliger dan met regen.
    Morgen moet ons moeder naar de KNO arts. Cor gaat mee met haar want ik moet oppassen omdat José (Miranda's schoonmoeder) net geopereerd is aan de gal dus mag en kan niet tillen. Maar fijn dat het zo ook opgelost is.
    Anneke en Jan gauw weer tot horens
    dikke kus Peet en Adriënne

• 11 April 2010 - 17:03

Riet En Frans:

Wat fijn dat het nu wat beter weer is hé
    dat is voor jullie heel fijn,en wat zijn julie al een eind gevorderd
    jullie zijn net een sneltrein.
    geniet er lekker van en heel veel groetjes van ons x x x

• 11 April 2010 - 18:08

Ada Karel:

hoi luitjes het gaat wel lekker horen wij houden zo zondag 18 april doet onze Tim zijn eerste communie .en 17 april gaan we methet rodekruis de 25 km lopen voor jullie een makkie woensdag is de loting voor de vierdaagse spannend voor ons maar dat hoor je snel als we mee kunnen lopen geniet nog lekker van jullie wandel tocht veel liefs van ons .

• 12 April 2010 - 06:39

Monique Walfred Kids:

Hartelijk bedankt voor de kaart.Tof dat jullie aan ons dachten vooral als je zo in een andere omgeving bent.Het is allemaal goed verlopen op de wedstrijd.Maar neemt niet weg dat we het zonder jullie af kunnen volgend jaar. goede reis nog.veel liefs uit oirschot

• 12 April 2010 - 10:55

Patje:

Ik heb gisteren mogen vernemen van mijn moeder dat ze de Zwitserse grens al weer over zijn. Fijn om jullie even te spreken. Ondanks dat jullie al weer zo ver zijn, voelt dat toch als heel dicht bij. Veel liefs Annabel, Ilse , Pukkie en Patje

• 13 April 2010 - 15:47

Henk:

Hallo Jan en Anneke.

Jullie vorderen gestaag zie ik wel. Het ziet er naar uit dat jullie met dit tempo mij net voor gaan zijn in Aosta. Ik heb gepland om donderdag voor Koninginnedag naar Italie af te reizen en dan een paar dagen te lopen. Helaas kan ik door drukte en afspraken niet eerder. Ik hou de vinger aan de pols !! Geniet van Montreux en omgeving. Groeten Henk