Rondje Amsterdam - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Rondje Amsterdam - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Rondje Amsterdam

Door: Jan & Anneke

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

22 Januari 2012 | Nederland, Tilburg

Hallo Allemaal,

Wij zijn eerder op de site dan verwacht want wij zijn vanwege het zachte winterweer maar weer aan de wandel gegaan. Vandaag zijn we aan het echte begin van het Pelgrimspad begonnen. Hiervoor zijn we met de trein naar het centraal station van Amsterdam gegaan. Vanwege het voor ons korte ontbrekende stuk totaan het Vondelpark, hebben we al de bezienswaardigheden van het pad op ons gemak meegenomen en zijn we op onze schreden teruggekeerd om weer met de trein terug naar Tilburg te reizen.

• 24 Januari 2012 - 20:42

Patje En Zijn Meiden:

Hoi Luitjes, leuk te lezen dat jullie ook kunnen genieten van "kleine" tochtjes. Blijf lekker genieten en tot snel. Patje XXX

• 25 Januari 2012 - 20:24

Jan Somers:

Anneke en Jan,
    Leuk om jullie met een verslag en foto's te kunnen volgen op het Pelgrimspad.
    Een goed idee om met de start van jullie wandelingen meteen te beginnen en niet te wachten op een Hollandse zomer.
    Ik heb me nu ook aangemeld om een mailtje te ontvangen na elk nieuw reisverslag. Ben benieuwd naar jullie ervaringen op het volgende traject.
    Groeten,
    Jan

• 30 Januari 2012 - 13:59

Ada En Karel :

zijn weer mooie fotos fijn dat we jullie kunnen volgen al is het maar voor een dag tot gauw groetjes