Heeze - Maarheeze - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu Heeze - Maarheeze - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jan en Anneke Loon - WaarBenJij.nu

Heeze - Maarheeze

Blijf op de hoogte en volg Jan en Anneke

08 September 2012 | Nederland, Tilburg

Hallo familie, vrienden en bekenden,

Stukje bij beetje zijn we het Pelgrimspad af aan het leggen.
Vanwege het prachtige nazomerweer en de kans dat de heide nog in bloeit staat is vandaag de etappe van Heeze, via de Strabrechtse hei, naar Maarheeze aan de beurt. Om dat doel te bereiken gaan we vandaaag met de auto met fiets achterop op pad. Vanuit Heeze lopen we langs kasteel Heeze en bereiken we al vlug de Strabrechtse hei. Ondanks dat er de laatste jaren flink aan gewerkt is, komt het voor ons over als een grasvlakte met hier en daar grote stukken hei die toch wel meest uitgebloeid is. Het zonnetje doet zo goed zijn best dat hagedissen af en toe ons pad kruisen. Dat zien we niet elke wandeling. Het is verder een afwisselend landschap van bos, hei, vennen en akkergronden. Typisch een Brabants landschap. Na ongeveer 25 km komen we lekker warm gelopen bij de fietsen aan en kunnen we terug zien op een lekkere warme wandeldag.

Groetjes,
De wandelstiertjes,
Jan & Anneke

• 18 September 2012 - 11:28

Adrenne Van Dr Ham:

hey Anneke en Jan

zie nu je reisverslagje. wat een mooie omgeving zeg. ook de foto's vin ik schitterend.
    op naar het volgende traject.
    Succes.

liefs